Twilight saga...

Sziasztok.!
Úgy éreztem ideje új bejegyzéssel jönnöm, így hát itt is van! Sokat agyaltam rajta és van egy pár könyv, ami már a fejemben van, de még nincs itt az idejük..:)

És a kedvenc együttesem énekesének ma van a szülinapja, so Happy 34th Birthday Pierre.!!<3 Nos nem is húzom a szót. Itt van Stephenie Meyer: Twilight saga sorozata...

Ki ne ismerné Bella és Edward történetét. A halandó lány és a vámpír fiú szerelme. Viszont nem feledkezhetünk meg a farkas/indián srácról, Jacob-ról sem. A szerelmi háromszög kibontakozását 4 köteten keresztül követhetjük. Rengetegszer drukkoltam nekik, de az Edward rajongók megköveznek, egy halomszor láttam volna szívesebben Jacob-ot Bella oldalán. A könyvek pozitívuma az volt, hogy mindig találhatott az olvasó egy-egy új momentumot vagy érdekességet, ami apró dolognak tűnt, viszont a végén elengedhetetlen volt a mű megértéséhez. De Bella átváltoztatása sokáig húzódott és egy kisebb sokkot kaptam a bevésődéssel kapcsolatban is. A végén persze minden happy lett, ami által méltó módon fejezhettük be a könyv olvasását...
És ha már itt vagyok,talán érdemes néhány mondatot írnom a filmváltozatról is. Nem tudom ki hogy van vele, de én olvasás közben magam előtt látom a szereplőket. És a Twilight-nál csalódtam, hiszen nem ilyennek gondoltam őket. A filmben számomra pocsék alakítást nyújtott a Bella-t alakító Kristen Stewart. A többiek viszonylag jól játszottak, de mint ahogy az lenni szokott a film sosem olyan jó, mint egy könyv. A legjobbnak a 3.-at és a 4. második részét tartom...
Visszatérve tehát a könyv teljes mértékben megfelelt a fantasy kategóriának és a megjelenésekor viszonylag újszerűnek volt mondható. Ez volt az első vámpíros könyv, amit a kezembe vettem és természetesen mély nyomot hagyott bennem...
Remélem tetszett és valamelyest megkedveltettem azokkal, akik esetleg még nem olvasták. Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Szia Kitti,
    Nahát..hogy is hiányozhatna az Alkonyat sorozat a könyvkritikázásból.Igazából nálam ez volt az a könyv,amelyik megszeretette velem igazán az olvasást.Nekem tetszett és sosem tudnám azt mondani,hogy nem szeretem(sem a könyvről,sem a filmről),mert egy nagy ajándékkal gazdagodtam:elkezdtem rendesen az olvasást.Én nagyon szerettem a könyvbeli karaktereket.Jó hatással volt rám...nem beszélve a későbbi SZJG kötetekről!:D
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni.!
      Igen, az Alkonyat nekem is fordulópont volt és én is nagyon oda voltam/vagyok érte..Viszont, ahogy írtam is a karaktereket másként képzeltem és mint színészi alakítás, nem voltak a legjobbak..De ettől függetlenül nagyon szeretem és persze ott ültem a moziban is..:)
      Az SZJG-ről pedig hasonló a véleményünk..:)
      Nagyon köszönöm a kommentet! Nagyon jól esik..!:))
      puszi, Kitti <3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon