Prize again...

Sziasztok.!
Kicsit sok leszek mára, de szeretnék veletek ismételten megosztani valamit, ami mint mindig nagyon jól esett. Kaptam egy díjat, ami már a második, úgyhogy úgy gondoltam, hogy egy új menüpontot is létrehozok "Díjaim" címen..

Tehát a díjat nagyon szépen köszönöm Reni-nek és nagyon örülök, hogy rám gondolt..:)
A szabályok:

1. 11 dolgot kell mondanom magamról.

2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom kell.

3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

4. A díjat tovább kell adni három embernek és linkelni a  blogjaikat.

5. Nincs visszaküldés / visszajelölés.

 Magamról:
1. 1996.07.12-én születtem Kiskunfélegyházán és itt is élek.
2. Katolikus gimi nyelvi tagozatára járok, ami 5 éves és szeptemberben leszek 11.-es.
3. Több, mint 50 könyvet olvastam már eddig, ami persze folyamatosan bővül.
4. Elképesztően maximalista vagyok és nagyon haragudni tudok magamra ha pl. a tanulmányi átlagom nincs meg 4,5.
5. Imádom a zsiráfokat, azokkal meg lehet venni..:)
6. Nagyon szeretem az állatokat, viszont a pókok nem a kedvenceim már nagyon pici korom óta visítással jelzem ha látok egyet.:D
7. A Titanic az egyetlen film, amin minden egyes alkalommal sírok.
8. Iszonyat módon imádom a Simple Plan-t. Ha bármi történik velem, akár jó-akár rossz csakis őket hallgatom.
9. Nagyon-nagyon szeretek olvasni, de szerintem erre már mindenki rájött. 
10. Eléggé vidám természet vagyok és leginkább optimistán állok a dolgokhoz.
11. A röhögésem borzasztó, szívből jön, de sok barátom mondta már, hogy  nem magán a sztorin nevettek, hanem a röhögésemen..:D

Reni kérdései:

1.Miért nyitottál meg egy blogot?Tán szükségesnek érezted?
 Azért nyitottam, mert ugyebár rengeteg könyvet olvastam már és gondoltam másoknak is kedvet tudnék varázsolni az olvasáshoz vagy éppen egy-egy könyvhöz. Szóval lehet, hogy szükségét éreztem...
2.Miért szeretsz írni?
Mert leköt és normális módon tudom kifejezni magam...
3.Olvasod mások blogjait?Milyen blogokat szeretsz olvasni?
Igen, olvasom. Többek között Reniét is. De a legtöbb blog, amit rendszeresen olvasok fan-fiction...
4.Voltak gyerekkori,őrűlt,lehetetlen álmaid?Melyek voltak azok?
Valószínűleg mindenkinek voltak, bár nem igazán emlékszem már rájuk. Egy időben nagyon szerettem volna sebész lenni, ami számomra azért lehetetlen, mert ha vért,tűt stb. látok vagy csak beszélnek valami hasonlóról én azonnal rosszul leszek...
5.Van-e kedvenc könyved,amit ajánlanál másoknak?
Persze, és folyton ilyenekről írok. Nagyon szeretem Nicholas Sparks könyveit, szóval azokat ajánlom nyugodt szívvel, bár a kedvenc könyvem Jay Asher: Tizenhárom okom volt... című könyve...
6.Ha tehetnél természetfölötti erő segítségével(vagy akár az nélkül) valami nagyszerű dolgot,mi lenne az?
Hmm...Valószínűleg természetfölötti erő kellene ahhoz, hogy jó nagy rakat pénzem legyen, amivel Vietnam-ba utaznék és segítenék azoknak a lányoknak, akik iszonyú dolgokon mentek keresztül pl: szexrabszolgaság. Illetve kicsit fejleszteném egy jó pár országban az oktatást is...
7.Szoktál álmodni?Vannak rémálmaid is?Szerinted van jelentésük és üzenetük az álmaidnak?
Igen-igen szinte mindig álmodok. Szoktak rémálmaim is lenni, szerencsére nem olyan sűrűn, de előfordulnak. Hogy van-e jelentőségük/jelentésük? Meglehet, bizony és volt is már rá példa...
8.Mit csinálsz legszívesebben szabadidődben?
Nagyon szeretek olvasni, írni, zenét hallgatni, biciklizni, fotózni...
9.Ki a példaképed(ha van ilyen) és miért?
Az anyukám, mert már jó pár nehéz dolgon átment és mindig fel tudott állni...
10.Mi befolyásolja az írásaidat?Honnan meríted az ötleteidet?
Hát mivel könyvekről írok ebben a blogban így hát a könyvekből merítek ötleteket, de írok történetet is egy másik bloggerrel, ami fan-fiction, so ott pedig a kedvenc együttesemből merítek ötleteket. A hangulatom viszont nem igazán befolyásol egyiknek az írásában sem...
11.Szeretnél valamit kezdeni az írással a jövőre nézve,vagy csak hobbi szinten űzöd?
Mindenképpen csak hobbiként gondolok rá...

Ezt a díjat most nem szeretném senkinek sem tovább adni...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Kittina gratulálok az újabb díjadhoz!! Ügyes vagy ;) Puszi :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Kitti!
    Szégyellem,hogy csak most olvastam el a válaszaidat,de "Ami késik,nem múlik".:)Egy évvel nagyobb vagy,mint én.Én is szeretem a zsiráfokat és az állatokat,A Titanic filmen is mindig sírok(április 14-én születtem-a Titanic jégheggyel való ütközésének napja,ezért vagyok nagyon érzékeny erre a témára).Vidám és optimista vagy,akárcsak én.:)
    Sok dolgot megtudtam rólad,ezáltal jobban megismertelek,aminek természetesen nagyon örülök.Hálás vagyok, és nagyon köszönöm,hogy olvasod a blogomat,sokat jelent nekem.:)
    Puszillak :):)
    Szeretettel,Reni

    VálaszTörlés
  3. Szia Reni.!
    Hohó..csak egy év...Vigyázok, nehogy utolérj..:))
    Ki ne szeretné a zsiráfokat, igaz??:)
    A Titanic-téma pedig mindig is nagyon érdekelt, ár nekem nincs hozzá különösebb viszonyom..egyszerűen csak nagyon érdekesnek találom..:)
    Nagyon örülök, hogy kíváncsi voltál rám..és annak is nagyon örülök, hogy látogatod a blogom..:)
    És hát ami jó, azt olvasni kell...Így vagyok a te írásaiddal is..:)
    Nagyon köszönöm a kommentet, a díjat stb..:)
    Puszi, Kitti.! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon