A horrible experience...

Sziasztok.!
Hát itt vagyok újra és egy olyan könyvről írok ma, amilyenre még nem volt példa..Itt van hát Fejős Éva: Dalma című műve...

Akkor kezdem ott, hogy  miért is nem volt még példa arra, hogy ilyenről írjak. Na nem azért, mert magyar írónő tollából származik, hanem azért, mert talán ez volt a legrosszabb könyv amit valaha olvastam. Hát igen, ez is eljött..Végre kiderült, hogy nem magasztalom az égig az összes könyvet, amit eddig elolvastam. Amikor átfutottam a könyv hátulját, többre számítottam, mivel azt írta, hogy végig fogja az olvasó izgulni a cselekményt.. Hát van egy rossz hírem. NEM! Annyira unalmas volt, hogy megfordult a fejemben, hogy neki kezdek valami másnak. De mivel elvem, hogy nem hagyok abba könyvet, így ezt is befejeztem. Nem volt nagy terjedelmű, mert tényleg gyorsan, fél nap alatt át lehet verekedni magunkat rajta, de egyszerűen annyira érdektelen volt a sztori, hogy az leírhatatlan. Adott a kis Dalma, akinek a gyermekkora a szemünk láttára tárul fel, ami végső soron aranyos volt. Ahogyan az is,hogy Dalma hogyan próbálja megvédeni anyukáját egy új szerelemtől. De az, hogy egy kislány mennyire aranyos egy könyvben, úgy gondolom nem elég. Nem fogja meg igazán az embert. Az írónőt viszont szeretem és olvastam már más könyvét is, ami sokkal inkább tetszett. De nem sikerülhet minden remekül...Tehát én azt mondom, hogy ha van időtök és csak ez a könyv van már a könyvtárban, akkor olvassátok, de egyébként nem ez az a könyv, amit ajánlanék...
Remélem azért valamelyest tetszett a bejegyzésem...
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon