True love...

Sziasztok.!
Egy újabb vélemény hoztam Nektek.!Olyat, ami még az én tetszésemet is elnyerte pedig utálom a nyálas sztorikat..:) Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai...

A múlthéten olvastam el ezt a könyvet és egy barátnőm ajánlotta. Hallottam már, hogy remekműre sikerült és kíváncsi voltam rá. Sparks nagyon ért az olvasó nyelvén és ezt ebben a könyvben is bebizonyította. Ahogy a könyv kezdődik és befejeződik már önmagában megható tud lenni. De ami igazán lényeges az az ezt összekötő történet. Noah és Allie megismerkedése, egymásba szeretésük, elválásuk majd újra egymásra találásuk. Nemcsak a társadalmi különbségek hanem a szülők is közre játszanak "szakításuknál", ami persze csak látszólag a vég. 14 év után újra találkoznak egy újságcikk segítségével. Mindketten sok dolgon mentek keresztül, átéltek különféle dolgokat és felnőttként rájönnek, hogy még mindig ugyanúgy szeretik egymást. Azonban a helyzet nem ilyen egyszerű. Allie-nek ugyanis vőlegénye van. Nehéz döntések, komoly veszteségek teszik a történetet drámaivá. És az elején megismert szülők az idő múlásával változnak, akár pozitív irányba. Ebben a könyvben érvényesül igazán, hogy milyen is a szívből jövő szerelem. Érdemes elolvasni, de aki kevésbé szeret a könyv fölött ülni kezdetnek jó a film változat is. Persze a könyv mindig sokkal részletesebb és a szereplők érzelmei is sokkal befogadhatóbbak. Remélem kedvet kaptatok hozzá.
Hamarosan jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon