This is a thriller...

Sziasztok.!
Újra itt vagyok és amint láthatjátok kicsit próbálkoztam a fejléc szerkesztésével is. Nem lett az igazi,de most ez van és a "tehetségem" ennyire futotta.. És ismét jöttem egy kis véleménynyilvánítással. Egy thrillert hoztam, ami igen csak elnyerte a tetszésemet. Monika Feth: Az eperszedő...


Nos az egész mű központjában egy gyilkosság áll.Jette és Merle barátnőjét, Carót brutális körülmények között meggyilkolják. Mint kiderül nem ő az első a gyilkosságok sorozatában, de mindenképp az utolsó. A lakótársak teljesen elvesznek a gyászban. Jette a temetésen bosszút esküszik és kihívja maga ellen a sorsot. Ez persze a gyilkos, Gorge fülébe is eljut. Beleszeret Jette-be és az viszont. Jette nem is sejti ki lett számára a nagy ő. Az események nagyon elhúzódnak, ezáltal vontatottá válnak. Az írónő pedig mindezek mellett remekül írta le az eseményeket. Különféle szempontokból ismerhetjük meg a szereplőket. 5 állandó és jó pár kiegészítő szempontot ír le a szerző. Jette, Gorge, Merle, Imke (Jette anya) és Bert (a nyomozó). Megismerjük a félelmeiket és a sorozatgyilkosságok miértjeit. Hogy egy fiatal lány miként szeret bele egy nála 10 évvel idősebb férfiba és ezáltal, hogyan távolodik el a legjobb barátnőjétől. Ez a könyv végig fenntartja az érdeklődést és már az első pillanattól fogva kíváncsivá tesz. Talán negatívum az, hogy ha már thrillerről beszélünk lehetett volna durvább is néhány momentum. Ettől függetlenül egy viharos estén megfelelő tud lenni. Nyugodtan ajánlom a thriller illetve nem thriller kedvelőknek is, hiszen rengeteg érzelmet közvetít...
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Szia!
    Ezt a könyvet én is olvastam, ez volt az első és egyben utolsó thriller amit olvastam, de meglepő módon tetszett, persze nem annyira, hogy még egyszer elolvassam vagy megvegyem . Örülök, hogy erről is írtál :)
    Pussy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.!
      Igen..ismerős..nekem is az első thrillerem, de nem mernék megesküdni rá, hogy az utolsó is..Engem kicsit sokkolt a sztori és abban igazad volt, hogy egyszer olvasható..:))
      Köszönöm, hogy írtál..:)
      puszi <3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon