The Hunger Games...

Sziasztok.!
Újra itt vagyok nagy nehezen és a szavazás is lezárult. A blogspot egyre inkább nem kedvel és minden nap lenullázta a szavazatokat. Nagy örömömre jó páran adtatok le véleményt, so nagyon köszönöm..:) 
És hát itt van a nyertes: Suzanne Collins: Az éhezők viadala...

Ismét egy olyan könyv, ami filmváltozatban is megjelent. És ahogy ez lenni szokott, könyvben sokkal jobb és érdekesebb. Az emberek többsége nagyon oda volt érte és ez engem is kíváncsivá tett. Nem volt rossz könyv, de nem is az a csúcs szuper, aminek vártam. Nagyon beharangozták és ezáltal többet vártam el.  Érdekes a gondolat, miszerint a jövőben járunk és Észak-Amerika helyén Panem van, aminek központja a Kapitólium. Az ország 12 körzetre oszlott. Ami nagyon érdekesnek hatott, hogy minden évben megrendezik az Éhezők viadalát, ahol egy-egy 12 és 18 év közötti fiút és lányt választanak a körzetekben. Amikor a főhősnőnk húgát választják Katniss azonnal önként jelentkezik. Azt kell, hogy mondjam ez valahol még megható is volt. A mű elején már szinte biztos voltam benne, hogy ez a lány fog nyerni. Hiszen rendkívül talpraesett és nagyon jól bánik a különféle eszközökkel is. Viszont ha már ilyen bátor és ravasz, akkor nem értettem miért kellett sok esetben hülyét csinálni belőle. Volt, hogy már én akadtam ki és én kértem ki magamnak a dolgokat. Illetve számomra hosszú volt az előzmények és az előkészületek leírása is. Nyilván előzmények nélkül nem értenénk meg a valódi történéseket, de nekem ez akkor is sok volt. Ahogy az is, hogy a "harc" közben Katniss szinte csak bujdosott. Meglepődtem viszont azon, hogy a Kapitólium mennyire tudja befolyásolni a természeti csapásokat. Megjelent a valóságban is oly sokszor látott kétszínűség is. A halottak az idő haladtával egyre nőttek és a szereplőknek nem csak az ösztöneikre kellett hallgatniuk. Bizony ők is érző emberek és hibát mindenki követ el. És még  a szerelem és a "romantikus" érzelmek is megjelennek. A végén pedig nem meglepő módon az/azok győz/nek, aki/k megérdemlik. Mindent egybevéve egész jó kis nyári olvasmány volt és nyugodt szívvel tudom ajánlani annak, aki még nem látta a filmet, de persze annak is, aki a moziban az első sorban ült...
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Szia Kitti! Nos,ez a világ egyik legjobb könyve!!Imááádom<3 Utóljára amit olvastam ez volt és szeretném a többi kötetet is elolvasni!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Reni.!
    Örülök, hogy tetszik a könyv mert tényleg egész jó..:) Nekem nem ez a kedvenc könyvem, de az írónő tudta mit csinál ez érződik..Nekem is tervben van a folytatás olvasása, de most ismét egy Sparks könyvet olvasok...:)
    Köszi a kommentet, nagyon jól esik..:)
    puszillak..<3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon