F.B.I...

Sziasztok.!
El sem hiszem, de már itt az augusztus. Elképesztő gyorsasággal telik az idő és a szünet, persze, viszont van, ami nem változik. Újabb bejegyzést hoztam Nektek. Julie James: A hamis partner...

Fülszöveg:
A SORS KÉT ELLENSÉGET EGYMÁS KARJAIBA SODOR.
Cameron Lynde helyettes államügyész a sok ezer chicagói szállodai szoba közül pont azt az egyet választja ki, amelyiknek a szomszédságában egy házasságtörő politikus heves szerelmi hancúrozása halállal végződik. Az ügyet Jack Pallas FBI-ügynökre osztják ki, aki még mindig Cameront okolja azért, hogy három évvel korábban csaknem derékba tört a karrierje…
Még hogy Cameronnal dolgozzon együtt? A bolondját járatják vele? Ez csak valami ugratás lehet, gondolja Jack, miután a száműzetéséből ismét visszatérhetett Chicagóba. De szó sincs tréfáról – félre kell tenniük a zaklatott múltat, és az ügyre kell összpontosítaniuk. Feltéve, ha a borotvaéles szócsatáik és a köztük fellángoló forró szexuális vonzerő lehetetlenné nem teszik a közös munkát…
Vélemény:
Mostanában eléggé elkapott a krimi-láz, ami valószínűleg a White Collar-nek köszönhető, viszont pár napja nagyon kerestem valami olyan olvasnivalót, ami bűnügyi, van gyilkosság, megoldásra váró rejtély és egy kis románc is (nem, nincsenek igényeim..ugyan :D ) és így jutottam el Julie James könyveihez. Régebben is szemezgettem vele, de nem éppen volt olyan hangulatom, így meghagytam 'későbbre'. Most gondoltam, kezdetnek megteszi és tényleg tetszett a fülszöveg is, mert minden volt benne, amit én akartam. Viszont, amikor végeztem, rájöttem, hogy nem egészen azt kaptam, amire vágytam. Ettől függetlenül jó volt és tetszett, de tartalmilag mást vártam és ebben csalódnom kellett.
Az alapszituáció jó volt és minden remekül indult. Adott volt egy gyilkosság és több szuper karakter is, a környezet kicsit 'komor' volt és ezek így együtt szuperálhattak volna, ha az írónő megragadja a lehetőséget. Egyébként Julie James stílusa remek és nagyon szívesen olvastam a dialógusait, mert szórakoztatóak voltak, a beszélgetések során érezni lehetett a szereplők között pattogni a szikrákat. Azonban kevés leíró rész volt, amit hiányoltam, de ez legyen a legkisebb hibája, viszont meg kellett említenem. 
De, ami nagyon nem tetszett, hogy Ms. James elvette tőlem a gondolkodás lehetőségét. Már épp kezdtem belelendülni, agyaltam a gyilkos kilétén, amikor jött egy jelenet a gyilkos szemszögéből, amivel egyébként semmi bajom, sőt örültem is volna neki, ha nem nevezi meg konkrétan az illetőt. Ekkor azonban még a könyv felénél sem jártam, így azt éreztem, hogy elragadtak tőlem minden izgalmat, hiszen innentől tudtam kire kell figyelnem és ki iránt kell ellenszenvet éreznem. Viszont hála a sorsnak vagy éppen az írónő képességeinek, megmentette a könyv becsületét. Olyan logikai csavarok és fordulatok kerültek a mű végére, amik kellően megdöbbentettek és lenyűgöztek. 
És hát ott voltak a szereplők is, akik egyáltalán nem elhanyagolhatóak, sőt. A két főszereplőt is nagyon megkedveltem, ámbár Jackkel volt némi probléma, de a mellékszereplők felülmúlhatatlanok voltak. Imádtam őket és a humorukat.
Összességében tehát, eléggé kettős érzéseim vannak ezzel a könyvvel kapcsolatban. Tényleg nagyon olvasmányos és könnyen olvasható, de minden túlságosan gyorsan történik és nincs semmi átmenet. Mindemellett úgy érzem, hogy a nyomozás csak háttéresemény és leginkább Cameron és Jack vonzalmára fókuszált az írónő, amivel egyébként semmi gond ha egy abszolút romantikus könyvet keresel egy kis erotikával és -az izgalomért felelős- ügynöki beavatkozással megfűszerezve, akkor teljesen tudom ajánlani, mert ilyen szempontból nincs vele gond. :)
Karakterek:
Cameron: Nagyon megkedveltem, mert okos, talpraesett és kellően szarkasztikus, úgyhogy abszolút közel éreztem magamhoz.
Jack: A könyv elején, mint modoros, komor F.B.I- ügynök, maradéktalanul megkedveltem, de túl gyorsan és hirtelen vált 'kezes báránnyá', így számomra elvesztette a varázsát, persze nem teljesen...
Collin: Cameron legjobb barátja, aki -talán mondanom sem kell- meleg. Komolyan nem értem, hogy miért vált minden könyvben törvényszerűvé, hogy egy nőnek csak akkor lehet férfi barátja, ha az meleg. Minden esetre nagyon szeretem Collint, leginkább a humora miatt, de nem csak és kizárólag azért.
Wilkins: Úgy éreztem, hogy egy sort róla is írnom kell, mert Jack társaként jobban megismerhettük Őt is és egy barátságos, közvetlen jó zsaru karakter volt, így remekül kiegészítették egymást Jackkel.
Borító:
Nekem nagyon bejön a magyar borító, letisztult , jó színekkel, viszont az angol számomra túl csicsás és úgy érzem, hogy a tervezők kiragadtak egy bizonyos jelenetet a könyvből, úgyhogy ez nem az igazi. Azonban a német borító.! Na az nagyon ott van. Imádom! :)

Kiadó: Pioneer Books
Kiadási év: 2012
Eredeti cím: Something about you
Oldalszám: 342
Kedvenc karakterek: Cameron, Collin, Wilkins

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...
P.s.: Valószínűleg még fogtok tőlem Julie James kritikát olvasni...:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon