This Man...

Sziasztok.!
Itt vagyok a szokásos vasárnapi bejegyzéssel és Jodi Ellen Malpas: Ez a férfi trilógia első kötetével...

Fülszöveg:
Ava O’Shea, a fiatal belsőépítész az első találkozójára igyekszik a Manor tulajdonosával, Mr. Jesse Warddal. Nem számít másra, csak egy túlsúlyos, nyakkendős, tehetős vidéki úrra, és a megérkezésekor semmi nem is utal egyébre. Hogyan tévedhetett ekkorát? A férfi lehengerlően jóképű, elbűvölő és magabiztos. És öntelt, hedonista playboy is, aki nem ismer határokat. Ava kétségbeesetten küzd Ward vonzereje ellen, de nem bír azzal az elsöprő hatással, amelyet a férfi gyakorol rá. Minden ösztöne azt súgja, hogy meneküljön, és menekül is, de Jesse Ward nem szívesen engedi el. Akarja a lányt, és a fejébe veszi, hogy megszerzi. Ava tudja, hogy veszélyben a szíve, de hogyan menekülhetne, ha a férfi nem ereszti?
Vélemény:
Először is tisztázzuk! Ezt a trilógiát viszonylag régen elolvastam már, de még mindig élénken ott van bennem az első rész emlékei. Nem egy rövid könyvről beszélünk és azt tudjuk, hogy ha valami rossz, akkor azon nagyon nehéz végigmenni, attól függően, hogy kit mi motivál. Tehát, amikor én ezt a  részt olvastam- kb. 2 éve- ez a 700 oldal több ezernek tűnt. Nem igazán nyerte el a tetszésemet, sőt. Nem tetszettek a szereplők, az események, de még a legtöbb szexjelenet sem. Pedig rólam egy valamit tisztán tudni, hogy imádom a new adult és erotikus könyveket pont azért, mert szeretem a szép, igényes leírásokat. Persze ahány könyv, annyi stílus, de mindig találok valamit (1-2 kivétel van), ami tetszik. Itt nagyon nehéz volt. Mondhatjuk, hogy a történet egyébként újszerű volt és Jesse igazi 'munkája' tette érdekessé. Viszont ennél több pozitívummal nem ajándékozott meg ez a 'mű'. 
A szereplők idegesítőek voltak és ha nem ismerném Jesse szexuális szokásait, akkor bizony rámondanám, hogy ez a  férfi más szexuális beállítottságú, amit nem ítéltem volna el és tudtam volna bizonyítékot mutatni. Vele kapcsolatban még számos dolog irritált. A fogamzásgátlók iránti ellenszenve, a kora tagadása, és a 'puszi, Jesse' aláírása. Ava-ban meg szimplán a létezése zavart. 
A többi rész fényében mondva, azonban megéri elolvasni az első részt, mert hiába döcögős, a folytatás egyre jobb és jobb. Tehát az írónő stílusa javuló tendenciát mutat vagy inkább a szereplői lettek elviselhetőbbek. Szó, mi szó idővel meg lehet szokni a sztorit és a szereplőket és már én is másképp nézek vissza erre a  sorozatra és nehezen váltam el végül a 3. résztől.
Karakterek:
Ava: Idegesítő, de néha vannak azért saját gondolatai és jó húzásai.
Jesse: Hát a legfurcsább domináns valaha. Lásd: fentiek...
Borító:
Az eredeti borítót kapta a magyar változat is és szerintem tényleg szép lett. Nem bonyolult, de ez a virág nagy jelentőséggel bír a könyvre nézve...

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: This Man
Oldalszám: 698
Kedvenc karakterek: John, Sarah

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon