Bexi #1...

Sziasztok.!
Megjöttem a múltheti pótlásommal, holnap pedig jön minden a megszokott kerékvágásban. 

Egy nem annyira rég elkezdett sorozat első részével jöttem. Itt van tehát Leiner Laura: Késtél...

Fülszöveg:
Budai Rebeka, aki tizenhat évesen egy gimnáziumi együttesben játszott, egy átlagos napon zenés videót posztolt az egyik közösségi oldalra. A dal pillanatok alatt hihetetlenül népszerű lett, és Rebekát felkarolta Körte, a tetoválóművészből lett zenei menedzser. Azóta az egész ország Bexiként ismeri a tinisztárt.
Bexit most egy zenei tehetségkutató műsor elődöntőjébe hívják, hogy duettet énekeljen Nagy Márkkal, az egyik versenyzővel. Menedzsere tanácsára a lány eleget tesz a felkérésnek, mert kell a reklám a hamarosan megjelenő második lemezének. És ezzel kezdetét veszi egy nagyon zűrös hét.
A Késtél a Bexi-sorozat első kötete.

Vélemény:
Leiner Laura könyveitől mindig elfog a nosztalgia, hiszen eszembe jut a 'régi' Szent Johanna Gimi-s időszak, ami nagyon szép emlék a számomra. Szóval mindig, amikor megjelenik Laura egy újabb könyve nagy izgalommal és elvárásokkal állok neki és legtöbbször nem csalódom. Most sem. 
A történet most tényleg valami új és más, amilyet még nem olvashattunk. Mindvégig, amíg olvastam magam előtt láttam azokat a bizonyos tv-s tehetségkutatókat, amikből annyi van már. Örültem, hogy végre a színfalak mögé is beléphettem, mert valahogy így képzeltem el ezt a világot. És nem csak a tehetségkutatókba láthattunk bele, hanem a 'sztárság' minden oldalát megtapasztalhattuk. Humoros volt és megmaradt benne a kellő irónia is. Ennyi könyv után pedig már meg sem szabad lepődnünk a rengeteg furcsábbnál-furcsább neveken. És ha már itt tartunk. A szereplők többsége szerethető volt és igazán közel érezhettük őket magunkhoz, hiszen ilyen figurákkal mindenki szeretne jóban lenni, barátságot kötni. 
Összességében anélkül, hogy túl sokat beszélnék róla ennyi volt. Persze voltak erőltetett poénok és idegesítő karakterek, de ez sok regény negatívuma. Minden fiatalnak ajánlani tudom, de a felnőttebbek is élvezhetik..:)
Karakterek:
Bexi: Szimpatikus volt, bár néha a dolgokhoz való hozzáállása nagyon idegesített, ezzel együtt is szerethető volt.
Márk: Borzasztóan egoista srác, akit teljesen nem ismerhettünk meg, de néhány gesztusából érezzük, hogy egy csupa szív srác tud lenni.
Anti: Bexi legjobb barátjának képében tündököl, de számomra túl keveset. Kicsit több szerepeltetést is el tudtam volna viselni.
Körte: A menedzser, aki olvasás közben nekem igazi apafigurává nőtte ki magát. Persze utána rögtön leszálltam a  földre, de a gondoskodása tagadhatatlan.
Borító:
Véleményem szerinte ez teljesen telitalálat volt. Színben is passzol és a történethez is harmonizál..:) 

KIadó: Gabo
Kiadási év: 2014
Eredeti cím: Késtél
Oldalszám: 416
Kedvenc karakterek: Bexi, Márk, Körte

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon