Bully...

Sziasztok.!
Február óta ez az első bejegyzésem és nagyon sajnálom, hogy ennyire ritkásan hozom manapság az új kritikákat. Pont ezért nem ígérgetek már semmit. De most újra itt vagyok és nem is mást hoztam, mint Penelope Douglas: Szívatás című könyvét...


Fülszöveg:
Végre magyarul is olvasható Penelope Douglas nagysikerű sorozata, a Fall Away!
A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy.
Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem.
De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki.
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon.
Harc, titkok, múlt és jelen. De mit hoz a jövő? Hova vezet Tate és Jared szenvedélyes kötéltánca? Minderre választ ad a sorozat első kötete.
 
"A tegnap örökké tart.
A holnap soha nem jön el.
Nélküled."
Vélemény:
Vélhetőleg remek pillanatban olvastam ezt a könyvet, mert egyszerűen imádtam, mindannak ellenére, hogy nem egy különösen egyedülálló könyv. Nyilván tartalmazza a szokásos new adult elemeket, de úgy, hogy az igazán élvezetes és magával ragadó.
Viszonylag szokott volt, tipikus adok-kapok, "utáljuk egymást" történet. De én ezt mindig is szerettem, úgyhogy ez nem okozott csalódást, sőt ettől még jobban élveztem. Ugyebár Jared folyamatosan keresztbe tett Tate-nek, amit a lány kezdetben kifejezetetten rosszul kezelt (meg tudo érteni), később viszont Jared párjára talált Tate-ben és nagyon jó volt látni, hogy Tate nem hagyja magát és igazán nagy fejlődésen ment keresztül. A két főszereplő közötti kémia pedig már az első dialógustól kezdve majd kiütötte az olvasó szemét.
Természetesen komoly témákat is érint a sztori, de sajnos az írónő nem vélte fontosnak, hogy részletezze, ami véleményem szerint rossz döntés volt, mert nem biztos, hogy mindenki elolvassa Jared könyvét, amiből ugyebár már hiánytalanul össze lehet rakni Tate és Jared történetét.
Na de nemcsak romantikus szállal találkozhatunk a könyvben, ugyanis elég nagy szerepük van a gyorsulási versenyeknek is és ezekért a jelenetekért egyszerűen oda voltam. 
A végén a konfliktusszál jót tett a sztorinak és kissé fel is dobta, illetve megerősítette az olvasóban azt is, hogy ki az, akit utálni kell. 
Összességében tehát én imádtam ezt a könyvet és szó szerint le sem tudtam tenni. Volt benne barátság, szerelem, zaklatás, szülő-gyerek kapcsolat és minden, ami érdekelheti a tiniket. Még csak a szemszögváltást sem igényeltem, hisz annyira megkedveltem Tatumot, de bizony lehetett volna részletgazdagabb is. 


"A túlélés a legjobb bosszú."

Karakterek: 
Tate: Igazán jó női karakter volt, az elejétől a végéig kedveltem. Hatalmas fejlődésen ment keresztül, fiatal kora ellenére rengeteg dolog történt vele és nagyon irigylem tőle Jared-et.
Jared: Ó, de imádtam minden megmozdulását. Top pasi, ez már biztos.
Madoc: Kezdetben nem igazán voltam érte oda, de ahogyan haladt előre a történet, egyre inkább megkedveltem. Nagyon jó arc és kíváncsi vagyok az ő történetére is.
K.C.: Nem éppen a legtökéletesebb a legjobb barátnő szerepére. Kifejezetten unszimpatikus volt és nem voltam elragadtatva a döntéseitől.
"A szeme olyan volt, mint egy könyvborító: sejteni engedett néhány dolgot, de nem az egész történetet."
Borító:
A magyar borító kifejezetten tetszik, színes, figyelemfelkeltő és örülök, hogy lecserélték, mert az eredeti nem lett túl kreatív.


Kiadó: WOW
Kiadási év: 2015
Eredeti cím: Bully
Oldalszám: 344
Kedvenc karakterek: Tate, Jared, Madoc


Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon