Searching for #1...

Sziasztok.!
Itt egy újabb vasárnap és nagyon remélem, hogy a 'hűtött' szobáitokban vagytok, ha ez egyáltalán lehetséges. Viszont én is összekapartam elolvadt testrészeimet és itt van az újabb bejegyzés Jennifer Probst: Keresd az alkalmat című könyvéről...

Fülszöveg:
Verilyben sikeresen működik a házasságközvetítő, amelyet Kate Seymour irányít két barátnőjével karöltve. Kate nem pusztán okos üzletasszony, de titkos erő birtokában is van: amikor a szerelem ott vibrál a levegőben, akkor mintha áramütés érné. Ezt érzi, amikor találkozik Slade Montgomeryvel, a kissé indulatos és döbbenetesen jóképű válóperes ügyvéddel, aki egy napon beront a házasságközvetítő irodába, és bizonyítékot követel: nem teszik-e tönkre az ő sérülékeny húgát, aki Kate legújabb ügyfele? Kate csak úgy tudja meggyőzni a férfit arról, hogy ő nem csaló, ha megtalálja neki álmai asszonyát. De vajon sikerül-e Kate-nek megtartania a két lépés távolságot, amikor a férfi olyan hatással van rá, hogy szinte remeg a lába a jelenlétében? Vagy talán a házasságközvetítő is révbe ér egyszer?
Vélemény:
Hatalmas izgalommal vártam Jennifer Probst új sorozatát, hiszen a Milliárdosfeleségeket imádtam és az írónő stílusa is nagyon közel áll hozzám, így nem féltem attól, hogy rossz lesz. És igazam is lett. Elég sok momentumában hasonlított az írónő előző sorozatához, kezdve Kate 'képességével', ami egyébként egész érdekes volt, de emiatt ez a könyv és a másik sorozat is irreálisnak hat. 
Na de ott volt maga a történet, ami elképesztően elnyerte a tetszésemet. Bepillantást nyerünk a Társszerzők munkájába, a 3 barátnő történetébe és a szerelem megtalálásának nehézségeibe. Viszont minden tiszteletem ellenére nekem valami hiányzott. Igazából nem is tudom megmondani, mi, de tudjátok, hiányérzetem maradt a könyv után. Egyébként meg nem erre számítottam, de pozitív értelemben többet kaptam emberi kapcsolatok terén. Legyen az Kate és Robert, Kate és az anyja, Kate és Gen vagy Kate és Slade viszonya. Ezek mint elgondolkodtatóak voltak a számomra. És hát kaptunk szép számmal utalást amerikai vígjátékokra is. A dialógusok és a belső monológok természetesen megmosolyogtattak (de ezt el is vártam egy Probst könyvtől).
Viszont, ami abszolút melengette a szívem, a Milliárdosfeleségek megjelenése. Sokukkal találkozhattunk és úgy éreztem szerves részét képezik a történetnek.Mindemellett pedig egy mellékszál is kibontakozott a könyvben. 
Szereplők tekintetében sem volt gond, viszont most nem a főszereplők lettek a kedvenceim, sőt. Alig várom a folytatásokat, hogy a mellékszereplők legyenek a középpontban. 
Mindent összevetve tehát ez egy tökéletes limonádé a nyaralásra, a melegebb napokra vagy csak szimplán kikapcsolódásnak. Akik szeretik Jennifer Probst stílusát és humorát, mindenképp olvassák el ezt is.
Karakterek:
Slade: Túlságosan sokáig tartotta magát a 'nincs igaz szerelem'- elvéhez, ami persze jogos, tekintve a múltját, de könyörgöm Kate-ről volt szó és még akkor is alig bírt engedni. Viszont volt egy-két pillanat, amikor megmutatta az érző szívét és akkor megkedveltem. :)
Kate: Többször is felidegesített pedig ő aztán tényleg nem az a karakter, na de volt néhány pillanata, amit inkább ki sem fejtek...
Kennedy: Nagyon szimpatikus lett és alig várom, hogy olvashassam az ő történetét is. Ahogy eddig a fülszövegből láttam, nem lesz gond. :)
Borító:

Személy szerint nekem nagyon tetszik ez a boríró is. Jó a színválasztás és a betűtípus. A borítón szereplő hölgyet pedig simán el tudom képzelni Kate-ként.

Kiadó: Libri
Kiadási év: 2015
Eredeti cím: Searching for Someday
Oldalszám: 390

Kedvenc karakterek: Robert, Genevieve, Kennedy


Hamarosan jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon