Book tag #2...

Sziasztok.!
Május végén megcsináltam az első book tagemet, amit én kifejezetten élveztem, viszont kíváncsi voltam  a Ti véleményetekre. Hatalmas örömömre így vagy úgy visszajeleztetek (pozitívan, köszönöm) és ez alapján úgy döntöttem, hogy 1- 2 havonta csinálok egy ilyen tag-et. 
Én közben nagyon jól szórakozom és remélem, hogy Ti is élvezettel olvassátok ezeket a bejegyzéseimet. :)
És mivel nagyon szeretek teázni, a The tea book tag-et csináltam meg ma, amivel szintén a moly-on találkoztam...











1.INSTANT TEA
A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál

Nem volt egyértelmű, de Cora Carmack: Összpróba. A Szakítópróba 1,5-es része lett a nyertes a maga 134 oldalával.





2. ZÖLD TEA
Egy könyv zöld borítóval

A választásom Janne Teller Semmi című könyvére esett. A mai napig nem vagyok elájulva tőle, de érdekes problémákat vet fel, újszerű szemszögből.



 3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked

Rögtön Leiner Laura és A Szent Johanna Gimi 8. része ugrott be és nem véletlen. Az egész sorozatot imádtam az első betűtől az utolsóig.




 4. ÖTÓRAI TEA
Egy könyv, amit angolul
(vagy más idegen nyelven) olvastál 

E.L. James: Fifty Shades Of Grey. Sosem tagadtam, hogy imádom ezt a trilógiát, sőt. Akárki, akármit mond én megtaláltam a könyv belső értékeit, angolul is. :)




5. GYÓGYTEA
Olyan könyv, amit nem élvezetből
 olvastál el, hanem kényszerből

Ebben az évben volt kötelező Kosztolányi Dezső: Édes Anna. Kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszett. Egyébként nekem soha nem voltak bajaim a  kötelezőkkel, mindig elolvastam őket és a legtöbb még tetszett is.


6. FEKETE TEA
Egy olyan akciódús (vagy rémisztő) könyv, 
amin soha, de soha nem tudnál elaludni 

Itt el kellett gondolkodnom, de végül Monika Feth: Az eperszedő meggyőzött. Tény, hogy már évekkel ezelőtt olvastam, de még mindig az egyik legizgalmasabb könyv, amit valaha olvastam és nem a sok lövöldözés vagy üldözés, hanem a feszültség miatt. 


              7. JEGES GYÜMÖLCSTEA
Egy igazi, hamisítatlan nyári kaland

Egyértelműen Veronica Roth: A lázadó. Ez a könyv, sőt sorozat tényleg egy remek kaland és kihagyhatatlan.






8.KALINKA SZAMOVÁR
Egy könyv, amit csak az alkohol 
tudott volna elviselhetővé tenni

Egy biztos! A rossz könyveket nem lehet elfelejteni. Katie Ashley 'művét', A szív zenéjét pedig még a pia sem tehette volna jobbá, max. ha ráöntjük, de az meg hatalmas pocsékolás lenne (bele se merek gondolni). Tény, hogy ez a könyv volt életem mélypontja, de legalább most tudtam ide is írni valamit. :)




Remélem tetszett Nektek ez a kis bejegyzés.!
Jó napozást és izzadást! :)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon