Book tag #2...
Sziasztok.!
Május végén megcsináltam az első book tagemet, amit én kifejezetten élveztem, viszont kíváncsi voltam a Ti véleményetekre. Hatalmas örömömre így vagy úgy visszajeleztetek (pozitívan, köszönöm) és ez alapján úgy döntöttem, hogy 1- 2 havonta csinálok egy ilyen tag-et.
Én közben nagyon jól szórakozom és remélem, hogy Ti is élvezettel olvassátok ezeket a bejegyzéseimet. :)
És mivel nagyon szeretek teázni, a The tea book tag-et csináltam meg ma, amivel szintén a moly-on találkoztam...
7. JEGES GYÜMÖLCSTEA
Május végén megcsináltam az első book tagemet, amit én kifejezetten élveztem, viszont kíváncsi voltam a Ti véleményetekre. Hatalmas örömömre így vagy úgy visszajeleztetek (pozitívan, köszönöm) és ez alapján úgy döntöttem, hogy 1- 2 havonta csinálok egy ilyen tag-et.
Én közben nagyon jól szórakozom és remélem, hogy Ti is élvezettel olvassátok ezeket a bejegyzéseimet. :)
És mivel nagyon szeretek teázni, a The tea book tag-et csináltam meg ma, amivel szintén a moly-on találkoztam...
Nem volt egyértelmű, de Cora Carmack: Összpróba. A Szakítópróba 1,5-es része lett a nyertes a maga 134 oldalával.
A választásom Janne Teller Semmi című könyvére esett. A mai napig nem vagyok elájulva tőle, de érdekes problémákat vet fel, újszerű szemszögből.
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked
Rögtön Leiner Laura és A Szent Johanna Gimi 8. része ugrott be és nem véletlen. Az egész sorozatot imádtam az első betűtől az utolsóig.
4. ÖTÓRAI TEA
E.L. James: Fifty Shades Of Grey. Sosem tagadtam, hogy imádom ezt a trilógiát, sőt. Akárki, akármit mond én megtaláltam a könyv belső értékeit, angolul is. :)
5. GYÓGYTEA
olvastál el, hanem kényszerből
Ebben az évben volt kötelező Kosztolányi Dezső: Édes Anna. Kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszett. Egyébként nekem soha nem voltak bajaim a kötelezőkkel, mindig elolvastam őket és a legtöbb még tetszett is.
6. FEKETE TEA
amin soha, de soha nem tudnál elaludni
Itt el kellett gondolkodnom, de végül Monika Feth: Az eperszedő meggyőzött. Tény, hogy már évekkel ezelőtt olvastam, de még mindig az egyik legizgalmasabb könyv, amit valaha olvastam és nem a sok lövöldözés vagy üldözés, hanem a feszültség miatt.
7. JEGES GYÜMÖLCSTEA
Egyértelműen Veronica Roth: A lázadó. Ez a könyv, sőt sorozat tényleg egy remek kaland és kihagyhatatlan.
8.KALINKA SZAMOVÁR
tudott volna elviselhetővé tenni
Egy biztos! A rossz könyveket nem lehet elfelejteni. Katie Ashley 'művét', A szív zenéjét pedig még a pia sem tehette volna jobbá, max. ha ráöntjük, de az meg hatalmas pocsékolás lenne (bele se merek gondolni). Tény, hogy ez a könyv volt életem mélypontja, de legalább most tudtam ide is írni valamit. :)
Remélem tetszett Nektek ez a kis bejegyzés.!
Jó napozást és izzadást! :)
Jó napozást és izzadást! :)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése