Beautiful Oblivion...

Sziasztok.!
Emlékeztek még Travis Maddox-ra?? Még szép, igaz?! Hogy is lehetne elfelejteni Travis és Abby történetét, amiről régebben már én is írtam itt. Most pedig, hogy az írónő a 'Maddox testvérek' sorozatban az összes srác történetét megírja, gondoltam kötelességem beszámolni róla Nektek. Itt van hát Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés...

Fülszöveg:
A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával.
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.
A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja.

Vélemény:
A Gönyörű- és a Veszedelmes sorscsapás nekem abszolút kedvenceim voltak. Azonnal megszerettem az írónő stílusát, a történetet és a szereplőket is. Ebből adódóan pedig Jamie McGuire igen magasra állította a lécet, amit úgy érzem, most nem sikerült megugrania. Amikor a kezembe került a 'Gyönyörű tévedés' hasonlóan jóra számítottam, mint az előző története volt. Nem gondoltam, hogy jobb lesz, mert nekem Travis és Abby nagyon a szívemhez nőttek.  
A történet jó volt, de ebből sokkal jobbat is ki tudott volna hozni az írónő. Sok helyen zavaros volt és nem volt túl kiforrott. Néha tényleg jól haladtak az események, de néha meg lagymatag volt és ezt nagyon sajnáltam. A fő helyszínek a munkahelyekre, illetve Cami lakására korlátozódtak és szerintem ez egy rendkívüli ötlet volt, végre nem egy egyetem a központ. A 'Könnyű karcolás'-ban játszódó jelenetek nosztalgiával töltöttek el, hiszen mindig Rule, Nash vagy éppen Cora jutott eszembe. Viszont ide köthető az egyik legnagyobb negatívum is. Egy tetoválóművész nem erőszakolhat rá valakire egy tetkót, ez nem egy profihoz való hozzáállás. És bevallom itt egy kicsit csalódtam Trentben. Mindemellett viszont futott még egy szál, ami meglehetősen érdekesnek bizonyult. Cami (ex-)pasija, TJ már az első fejezetekben felkeltette az érdeklődést és kíváncsian vártam mi lesz, mert sejtésem persze volt, de nem túl magabiztosan hittem benne. Az utolsó sor azonban nem oszlatott el minden kérdést, legalábbis bennem nem, mert rengeteg kérdés merült fel az én részemről. 
És hát voltak fantasztikus szereplők is. Trent kicsit hajazott Travisre, de mégis más volt. Viszont Camit nem sikerült igazán megkedvelnem. Bizonytalan és befolyásolható volt, de az, ahogyan a testvéréhez viszonyult, megható volt. De ott voltak a mellékszereplők, akik egytől-egyig szuperek voltak. Ritka alkalmak egyike, hogy a mellékszereplőket kicsit jobban szeretem a főszereplőknél és most is ez történt. A tetoválószalonban és a Redben is egy-egy család alakult ki, akik vigyáznak egymásra és teljes vállszélességgel ott állnak a másik mellett. 
Imádtam, hogy ezzel a sztorival párhuzamosan haladt Travis és Abby története is a megismerkedésüktől a házasságukig. Nem volt túlrészletezve, de felesleges is lett volna, hiszen egyszer már olvastuk, most pedig nosztalgiázhattunk.
Összességében, aki szerette a Gyönyörű sorscsapást, szeretni fogja ezt is, bár lesznek hiányosságok és sajnos nem teljesen ugyanaz a színvonal, de könnyen olvasható. És hát a vége miatt várni fogjátok a  folytatást is. 
Karakterek:
Trent: Rossz fiús, akár csak az öccse, de nagyon odaadó, ha a családjáról van szó. Nem bántam  volna, ha kicsit mélyebbre áshattam volna benne és az érzéseiben és többet elárult volna magáról.
Camille: Nem szerettem meg, nem is igazán volt szimpatikus, de ettől függetlenül nagyon passzolt Trenthez.

Reagen: Ő tipikusan America volt. Remek barátnő, ám pasiügyben nem a legjobb döntéseket hozta. Nagyon megkedveltem.
Kody: Igazán megszerettem a kidobófiút és szinte könyörögtem azért, hogy több szerepe legyen, de sajnos Neki most csak ennyi jutott.
Brazil: Furcsa volt szembesülni a másik énjével, tekintve, hogy már régről ismerhettük és nekem akkor igazán szimpatikus volt. Most azonban megismerhettük az elköteleződni képtelen énjét is.
Borító:
Mindkét borító nagyon tetszett, más- más okból. Az eredeti egyszerű volt, de kicsit kapcsolódott az előző részhez, legalábbis nekem az jutott eszembe róla. A tetovált lány pedig még lehetne is Cami a történet végén. 

Nektek melyik tetszik jobban?

Kiadó: Maxim
Kiadási év: 2015
Eredeti cím: Beautiful Oblivion
Oldalszám: 368
Kedvenc karakterek: Olive, Reagen, Kody, Hazel, Hank

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon