The Marriage Bargain...

Sziasztok.!
Újabb hét telt el és én ismét itt vagyok egy bejegyzéssel. Mára Jennifer Probst: Érdekházasság című könyvét hoztam Nektek.

Fülszöveg:
Édesapja elnyúló kórházi kezelése miatt Alexa kínos anyagi helyzetbe kerül. Lassan nem marad más választása, mint eladni a régi otthonukat. Végső elkeseredésében úgy dönt, szerelmi mágia segítségével szerez vagyonos férjet magának. Arra azonban nem számít, hogy épp legjobb barátnőjének milliárdos bátyja lesz a megmentője… aki egyszer már összetörte a szívét.
Nicholas nem hisz a szerelemben, de hogy megörökölhesse nagybátyja vállalatát, meg kell nősülnie, mégpedig gyorsan. Ezért merész ajánlattal áll elő: érdekházasság. Szigorú szabályokkal. Mind közül a legfontosabb: érzelmekről szó sem lehet. Színtiszta üzlet, amit a felek pontosan egy évre kötnek. Csakhogy a sors képes fenekestül felforgatni még a leggondosabban kidolgozott tervet is…

Vélemény:
Már viszonylag régen megjelent és én sem éppen manapság olvastam, de hihetetlenül szerettem és gondoltam megosztom veletek a róla alkotott véleményemet. Azt viszont rögtön le kell szögeznem, hogy ez a regény a Milliárdosfeleségek-sorozat első része, ám magában is megállja a helyét, de vigyázzatok, mert az írónő stílusa olyan remek, hogy mind a 4 részt magatokba szippantjátok.
Ha mélyenszántó gondolatokat és filozofikus hangnemet kerestek, ez a könyv nem Nektek való. Viszont egy fárasztó nap után vagy ha csak kikapcsolódásra vágytok ez a tökéletes választás. Terjedem szempontjából nem túl hosszú, viszont olvastatja magát és ahogy már fentebb említettem az írónő stílusa kegyetlenül jó. A történet pedig 2013-ban még eléggé eredetinek volt mondható és engem ez fogott meg. Ráadásul a szerelem megtalálása nem éppen a véletlennek köszönhető, hanem bizony a ' mágiának' (szerintem inkább a sors).  Kíváncsi voltam mit tud egy ilyen helyzetből kihozni egy írónő és szerintem megtette, ami tőle telhet. Könnyed volt, tele minden klisével, ami egy ilyen könyvben ellőhető, de ettől függetlenül működött az egész. Mindebből pedig bizony következtethettek arra, hogy az is tudja mi lesz ennek a sztorinak a  vége, aki egy sort sem olvasott belőle.
Mind e mellé  olyan karakterek társulnak, akik egy pillanat alatt megszerethetők. A két főszereplő közti dialógusok csípősek, de imádni-valóak és humorosak. Ebből a szempontból azonban nem csak a  párbeszédek komikusak, hanem egyes jelenetek is, amiktől pörgőssé és élvezetessé válik a cselekmény. De az oka, ami miatt  elkezdtem olvasni az volt, hogy a romantikus-erotikus műfajhoz sorolták. Viszont nem voltak túlzsúfolva benne a szex-jelenetek, ami előnyére vált, de a kémia kettejük között abszolút érezhető volt. 
A történetet egyébként E/3-ban olvashatjuk, ami nekem egy kicsit csalódás, hiszen imádom a két szempontú írásmódot, de ha az nincs, legalább valamelyik karakter szemén keresztül lássuk a fejleményeket, hiszen úgy sokkal inkább átélhető a cselekmény.
Tehát nekem nagyon tetszett ez a könyv, sőt a sorozat is, bár szerintem ezt egyik rész sem veri, azonban érdemes elolvasni őket, már csak az írónő miatt is. Rendkívül tudom ajánlani azoknak, akik szeretik a romantikus sztorikat egy kis erotikával fűszerezve.
Karakterek: 
Alexa: Segítőkész, kedves, szerethető szereplő, akivel remekül lehet azonosulni és vannak mulattató jelenetei is.
Nick: Imádtam a modorát és azt, ahogyan igazából viszonyul Alexához. Mivel gyerekkoruk óta ismerik egymást, nem voltak igazán felesleges körök.
Borító:
Számomra az eredeti nem túl bejövős, sőt. Bár a szereplőket hasonlóan képzeltem el, mégis inkább a magyar borító eleganciája és letisztultsága illik ehhez a könyvhöz.

Kiadó: Libri
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: The Marriage Bargain
Oldalszám: 312
Kedvenc karakterek: Alexa, Nick, Maggie

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon