Colours of Love #1

Sziasztok.!
Újabb vasárnap, amiből az következik, hogy egy újabb bejegyzést hoztam Nektek. Így hát itt van ma Kathryn Taylor: Felszabadulva...

Fülszöveg:
A férfi gazdag és szexi.
Ő Európa legáhítottabb agglegénye.
És csakis őt akarja.

Grace fiatal és ártatlan. Igazából még sohasem dobogtatták meg a szívét a férfiak. Csipkerózsika-álmából azonban felébred, amikor egy londoni szakmai gyakorlat idején megismerkedik a karizmatikus Jonathan Huntingtonnal. Jonathan gazdag, hihetetlenül vonzó, ráadásul még nemesi származású is – ám egyáltalán nem az a mesebeli, fehér lovas királyfi. A férfi egyre mélyebbre vezeti Grace-t sajátos, sötét vágyakkal teli világába, a lány pedig egyre szédültebben kering szenvedélyének örvényében. Ám amikor Jonathan teljesíthetetlennek tűnő szerelmi zálogot követel tőle, a lány rájön, mennyire veszedelmesek a férfi iránt táplált érzései.
Vélemény:
Egy barátnőm ajánlotta és  meg is lepődtem, hogy nem hallottam még erről a könyvről, de nagy kíváncsisággal csaptam bele és le sem tudtam tenni. Nagyon emlékeztetett a 'Gyönyörű rohadék'-ra, amit rendkívül szerettem. Mégis valami újat mutatott, más szemszögből és ez tetszett. Helyszín szempontjából is ugrottunk egy másik kontinensre.
A történet szuper jó volt és szépen fel volt építve. Nem rögtön a 20. oldalon volt az egymásnak esés. Volt benne feszültség és már a körmömet rágtam attól függetlenül, hogy nem volt túl akciódús. És itt is szó van egy bizonyos klubról, ami nagyon sejtelmes lehetne, de az 'Ez a férfi' óta tudjuk miről is van igazán szó. Mindenesetre érdekelt, hogy itt milyen. Sajnos azonban csak a könyv utolsó oldalain nyerhettünk bepillantást és persze az írónő mutatott jeleneteket, képeket és fény derült a fura japán figura milyen létére is (első pillanattól kezdve utáltam, nem véletlen), de szerintem ez még kevés volt. Szívesen olvastam volna még erről, de vége lett és nem is akárhogyan. Na a vége. Utálom. És, hogy miért? Mert nincs a kezemben a következő rész és nem tudom mikor lesz. És ez megőrjít, mert tényleg úgy fejezte be Ms. Taylor, hogy asztalt borogass. 
És természetesen ott voltak a  szereplők, akik abszolút korrektnek mondhatók. Grace lénye elég zavarba-ejtő volt, de erre még azt mondom, hogy elég reális. Elképzeltem, hogy én is tudnék ilyen félreértésekbe keveredni és az nagyon ciki lenne. De ott volt a főszereplő férfink, aki kicsit másként volt zavarba-ejtő. Örültem, hogy Jonathan nem az a tipikusan 'elcseszett, démonokkal küzdő' pasi, hanem markáns, aki nem rohan Grace után, mint egy pincsi és pont ezért egy teljesen valóságos karakter. Ami pedig a legnagyobb pozitívum, hogy nem nyavalyognak a szereplőink. De csak Grace szemszögéből ismerjük meg a sztorit, amit annyira, de nagyon sajnálok.
Összességében tehát nekem nagyon tetszett és amikor utánanéztem a folytatásoknak meglepetten tapasztaltam, hogy a könyv eredetileg német és német írónőtől még nem is olvastam ilyen típusú könyvet (vagy csak nem tudok róla). 
Karakterek:
Grace: Esetlen és kicsit bizonytalan, de nem adta fel és nem menekült el, amikor nehézre fordult a helyzete és ezt becsülöm benne.
Jonathan: A kisugárzása, az önbizalma és a modora miatt imádtam. Higgadt volt, de még sok titok övezi, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok mit nyújt a folytatásban. (Az az utolsó oldal)
Annie: A történet elején nem tudtam mit is gondoljak róla, hiszen nagyon kedves és barátságos volt egy idegennel. Mégis nagyon megkedveltem, mert végig csak jót akart Grace-nek.
Borító:
Imádtam, mert nem tipikusan tükrözi azt, hogy erotikus könyvről van szó. Ezeken a könyveken általában félmeztelen pasik meg nők vannak és ez ebből a szempontból is újító volt.

Kiadó: Art Nouveau
Kiadási év: 2014
Eredeti cím: Entfesselt
Oldalszám: 296
Kedvenc karakterek: Sarah, Jonathan, Alexander

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon