In Flight...

Sziasztok.!
Úgy tűnik a héten ténylegesen megérkezett a meleg, de most aztán a javából. Remélhetőleg ebben a forróságban nem kint ültök, mert a Nap is tud káros lenni..:)

Én is inkább bent hűsölök és hoztam Nektek egy újabb bejegyzést.!Itt van hát R.K. Lilley: Felpörgetve... :)

Fülszöveg:
„Most, hogy úgy nézett rám, mintha a következő lélegzetvételénél is fontosabb lennék neki, nehéz volt elképzelni, hogy volt idő, amikor nem éreztünk egymás iránt semmit.”
Mikor a zárkózott természetű légi utaskísérő, Bianca, megpillantja James Cavendisht, a multimilliárdos hoteltulajdonost, azonnal elveszti a nehezen megszerzett benső nyugalmát. Ő, aki 35 ezer láb magasan, tíz centi magas sarkú cipőben minden gond nélkül szolgálja fel az utasoknak a pezsgőt, elgyengül, amint meglátja őt. A mindig higgadt Bianca képtelen kivonni magát a férfi türkizkék tekintetének igézete alól. Ám, ha csak a megjelenése lenne olyan vonzó ennek a tökéletes és félelmetes embernek, Bianca könnyen lerázná magáról. De van valami őrült vonzereje is, amit másoknál nem tapasztalt: a domináns férfi ereje, a gyönyör és a fájdalom ígérete, amit a beszédes szeméből kiolvas. Ez abban a pillanatban leveszi a lábáról, ahogy meglátja őt.
Vélemény:
Egy újabb trilógia első része. Őszintén szólva mindig reménykedtem, hogy valami újat kapok ezektől a  könyvektől, de lassacskán kezdek beletörődni, hogy egy kaptafára készült az összes erotikus 'mű'.  De talán nem is baj. Kikapcsolnak és néha még gondolkodásra is késztetnek. Ám akármilyen regényről is legyen szó, fontos, hogy az író stílusa megfogjon és ne is eresszen. Itt ezzel azért nem volt gond...
A 'Felpörgetve' alaptörténete még tetszik is, de tényleg. Tele volt klisével, ami nem gond, mert nem újdonság, viszont néha lapos volt. Akár több órára is el tudtam volna engedni, de mégsem tettem. Miért? Mert kíváncsi voltam és ezt utálom. Szeretném 'szidni' ezt a  könyvet, mert nem volt úgy igazán jó, hogy tiszta szívből mondhassam, de mégis érdekelt. Furdalta az oldalamat, hogy mi lesz Jamesszel és Biancával és rettentően haragudtam az írónőre, amikor éppen 2 oldal erejéig nem róluk volt szó.
A szereplők egészen magukkal ragadtak. Bianca nyilvánvalóan nem mutat újat. Miért is tenné? Adja a nehezen kaphatót, de eszméletlenül vonzódik billiárdos Jameshez, akinek egyértelműen mindenféle fura 'szokása' van.  Azon meg már szerintem senki sem lepődik meg, hogy a mi főszereplő lánykánk szinte fél életét szállodákban tölti (munkájából adódóan) és mit ad Isten? James hoteltulajdonos. Neee!! :) Mindenesetre szépen lassan megismerjük őket és úgy vélem a további részekben még igazán meg is kedvelhetjük Őket.
Mindezt leírva igazán jól érzem magam. Nem akarom, hogy azt higgyétek ez egy szörnyű könyv, mert nem az. Mindössze semmit sem vesztetek, ha nem olvassátok el, mert szinte biztos vagyok benne, hogy valamennyien találkoztatok már a  'Szürke ötven árnyalata'-val vagy a 'Crossfire' sorozattal stb. És ezek egytől- egyig ugyanarról szólnak más nevekkel, más szakmákkal. De nem vagyok képmutató! Mindenki tudja rólam, hogy imádom ezeket a történeteket. Szóval, ha Ti is hasonlóan vagytok, hajrá, mert egynek jó és igazán jól szórakoztam olvasás közben. És bevallom várom a folytatást is, aminek már igazán itt lenne az ideje.
Karakterek:
Bianca: Becsülöm benne, hogy nagyon keményen dogozik és rendkívül ambiciózus. A vége felé kezdtem megkedvelni, de  idő előtt elfogytak az oldalak.
James: Na jó, hülye lennék, ha azt mondanám, nem indította be a  fantáziámat. Én mindig, minden könyvben imádom a mondhatni ' elcseszett' férfiakat.
Stephan: Tényleg jó barátja Biancának és nagyon szerethető szereplő, akiről remélhetőleg még többet fogunk megtudni. 
Borító: 
Eredeti borítóval jelent meg Magyarországon is, amivel egyébként semmi bajom. Abszolút meg vagyok elégedve vele és illik magához a  könyvhöz. 

Kiadó: Lilith Könyvek
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: In Flight
Oldalszám: 400
Kedvenc karakterek: James, Stephan

Ne süljetek meg, vigyázzatok magatokra és hivatalosan is kellemes nyári szünetet. Pihenjetek sokat.! :)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon