Book tag #5...

Sziasztok.!
Már itt volt az ideje egy book tagnek, így itt van mára a Zenehallgatós Book Tag...














1. PSY- Gangnam Style: Egy felkapott könyv, amit te is szeretsz.
Suzanne Collins: Az éhezők viadala

A film és a nagy siker után olvastam a könyvet és meg tudtam érteni az emberek rajongását.








2. Adele- Someone Like You: Egy könyv/könyvsorozat, amin nehezen tudtál túllépni, annyira szomorú lettél, hogy vége.
Kylie Scott: Lead


Friss élmény, de abszolút mondhatom, hogy összetört azzal, hogy vége lett. Szívesen olvastam volna még.








 

3. Tomes Jones- Sexbomb: Az első erotikus könyv, amit valaha olvastál.
C. J. Ellisson: Élvezd a vaníliát

E könyv előtt ugyan olvastam már a Szakítópróbát, de az erotikus és new adult könyvek iránti szenvedélyemet ettől számítom. A folytatását azonban még mindig nem találtam meg.








4. Katy Perry- Dark Horse: Egy könyv, aminél teljesen másra számítottál, mint amiről ténylegesen szólt. 
Janne Teller: Semmi

Őszintén szólva nem tudnám megmondani mire számítottam, de a szereplők tekintetében tényleg nem ez volt az, amire én gondoltam.








5. Pokémon: Egy könyv, ami a legelső olvasmányaid között volt.
Tersánszky Józsi Jenő: Misi Mókus kalandjai

 A kötelező olvasmányokkal mindig jóban voltam. Mindet kiolvastam és még tetszettek is. Soha nem éreztem tehernek őket és az első kötelezők között volt a Misi Mókus kalandjai is. Egyszerűen imádtam és még mindig jó szívvel gondolok vissza rá.







6. Miley Cyrus- Wrecking Ball: Egy könyv, ami teljesen lerombolt téged
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek

Véleményem szerint akik ezt a könyvet a kezükbe vették, azokat le is rombolta. Szavakkal nem igazán kifejezhető, olvasni kell és érezni.








7. Pharell Williams- Happy: Egy könyv, aminek az olvasása közben nem tudtad abbahagyni a mosolygást/nevetést.
Sophie Kinsella: Kétbalkezes istennő

Sophie Kinsella könyvein egyszerűen nem lehet nem nevetni, a kétbalkezes istennő pedig különösen ilyen. Ráadásul nagyon jól azonosultam Samanthával.








8. Frozen- Let it go: Egy könyv, amiben egy olyan testvérpár van, akiket nagyon szeretsz.
Jay Crownover: Rule

Az Archer testvéreket szinte az első pillanattól kezdve imádtam és amikor végre Rome történetét is olvashattam, kiteljesedtem. 








9. Calvin Harris ft. Ellie Goulding- Need Your Love: Egy nyálas könyvbeli szerelmespár, akiket ki nem állhatsz.
Anne L. Green: A sötétség fogságában

Nagyon utáltam a 2 karaktert külön- külön is, egyben meg aztán végképp. És sajnos a sztorival sem ápolok túl nagy barátságot.








10. Iggy Azalea- Fancy: Egy könyvborító, amit imádsz.
Lauren Rowe: A klub

Ez a két szín együtt baromi jól fest. Nagyon jó döntés volt és még passzol is a sztorihoz. Legalábbis Jonas-hoz.








11. Lady Gaga- Bad Romance: Egy könyv, amiben tiltott szerelem van.
Shakespeare: Romeo és Júlia
Csak a már jól ismert történettel tudok jönni. Ennél jobb példa a tiltott szerelemre sosem lesz.








12. Ariana Grande- Problem: Egy szereplő, akit utálsz
Katie Ashley: A szív zenéje

Aki követ, az még emlékszik, hogy ez a könyv mennyire kiverte nálam a biztosítékot. És ehhez nagyban hozzájárult a főszereplő, Abby személye is.




Hamarosan jövök...
xx, Kittina...





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon