A book and a festival...

Sziasztok.!
Tudom, hogy nagyon rég jelentkeztem, de rengeteg dolgot vállaltam erre az évre és 2 hete betegeskedem is, de úgy gondoltam most hoznom kell egy új bejegyzést...A mai  könyvet nem olyan régen vettem és mindössze 2 napig tartott az elolvasása.:) Leiner Laura:Bábel...

Nem sok olyan könyvet olvastam még, aminek a központjában egy fesztivál áll. Pont ezért nagyon kíváncsi voltam rá. Leiner Laura írta, so meg sem fordult a fejemben a negatív csalódás lehetősége az SzJG után. Rendkívül szimpatikusak voltak a szereplők és az, ahogyan a cselekmény fonalát vitte az írónő. Fordulatos volt és a végéig fenntartotta az érdeklődést. Hatalmas pozitívuma volt, hogy Laura úgy tudta bemutatni egy fesztivál hangulatát, hogy nem voltak szétdrogozott fiatalok és pia is csak annyi volt, amennyi kell és NEM volt hiányérzetem. Remekül visszaadta egy igazi fesztivál érzését és már-már én is ott voltam a srácok között. A Bábel szereplőit párhuzamba tudtam vonni az SzJG szereplőivel. A stílus pedig tipikusan Leiner Laurásra sikerült, így még ha a borítót nem is láttam volna felismertem volna, hogy ki írta. Ez pedig fontos ismérve egy írónak. Természetesen voltak kedvenc szereplőim is (Kolos és a Punk). Volt itt minden, ami egy 17 évesnek kell: szabadság, buli, koncertek, barátok, csalódás, sok élmény, szerelem és persze a boldog befejezés. Negatívat most tényleg nem tudok írni egy ilyen fantasztikusan megírt könyvről. Talán még csak annyit, hogy Laura következő regénye 2014 márciusában jön, so addig is, aki csak teheti vegye a kezébe a Bábel-t és addig le se tegye, amíg a végére nem ért... Jó szórakozást.! Vigyázzatok magatokra és bocsi a késésért illetve az igencsak rövidke bejegyzésért.
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon