Third..and a bit Szívritmuszavar..

Sziasztok újra..!
Hmm...elgondolkoztam, hogy talán nem illik egy nap kétszer jelentkezni, de ezt most nagyon meg akartam írni..Két okból is. Az egyik, hogy az olvasása közben párhuzamot találtam a főszereplő és a legjobb barátnőm között. De mivel ez egy "true story" nem is nehéz elképzelnem. A másik ok pedig, hogy a minap fejeztem be és még friss az élmény.. Így hát itt van Zakály Viktória: Szívritmuszavar című első könyve...

Zavart, hogy a két főszereplő nevét nem ismertem meg. De mivel ezt a LÁNY meséli az olvasóknak és a FIÚ-nak, ezért ez talán nem akkora hiba. Nem az a "egy kaptafára" készült könyv, amit megszokhattunk..Ez az írónő első könyve és be kell valljam jól összerakta. Az olvasó könnyen elkalandozhat a történetben. Van valami ebben a beteljesülhetetlen igaz szerelemben. Úgy gondolom bizony sokan átélhetik, de csakis egyszer..És ez nem olyan, hogy valakihez vonzódsz vagy tetszik, hanem ténylegesen szereted. Minden hibájával, gondjával. Nem csak külsőleg hanem belsőleg is. Van aki nem hisz ebben, de csak addig amíg át nem éli. De van az a bizonyos másik oldal is. Személy szerint én ehhez tartozom. Hiszek benne, de ki tudja, hogy átélem-e? Ehhez a könyvhöz fel kell "nőni". De ezt mindenki eldöntheti magában. Minden esetre nem csöpögős! Ez a könyv a példa arra, hogy a szerepek felcserélődhetnek. Az a menő srác bizony áteshet  a ló túloldalára.. És a kissé szerencsétlen lány feljuthat a csúcsra. De meddig maradnak  így a szerepek??..
Szívesen fogadom a komikat...:) Ma már nem jövök.Ne aggódjatok..!
xx, Kittina..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon