Second registration and Leiner Laura

Sziasztok.!
Akkor hát itt van az első kritikám is..Agyaltam, hogy mi legyen az és kaptam ötletet is..Végül úgy döntöttem, hogy premiernek tökéletes lenne Leiner Laura : Szent Johanna Gimi 1-8...Egybeveszem az összes kötetet, mert külön-külön jó pár bejegyzés lenne. A kommenteket, ötleteket szívesen fogadom..:)


Nézzük csak...Ugyebár a sztori viszonylag egyszerű és pont ezért nyerte el a tetszésemet. Itt tökéletesen érvényesül "a kevesebb néha több"-elv. Ezzel szerintem nem vagyok egyedül..Itt van Reni: az egyszerű és okos könyvmoly, aki naplót kezd írni, amikor a gimibe kerül.Megismerjük a félelmeit, érzelmeit amiből igen sok van. Viszonylag sokan tudunk azonosulni vele, hiszen előbb vagy utóbb mindenki átéli az "új suliba kerültem" helyzetet. Így a mi főhősünk könnyedén kedvelteti meg magát az olvasóval..Aztán ott van Cortez: a jóképű, nagymenő, deszkázni-gitározni tudó srác,akibe Reni azonnal beleszeret.. Azt gondolnánk "hmmm romantikus sztori" (már megint), pedig a legkevésbé sem az. A sok szenvedést, félreértést 8 részen keresztül olvashatjuk. Végül csak egymásra találnak és minden happy- gondolnánk, de jönnek az újabb bonyodalmak.És ehhez társulnak az osztálytársak/barátok/tanárok, akiket simán megtalálhatnánk a való életben is. A raszta Ricsi, a könyörtelen Kinga, a boldog és gondtalan Virág, a realista Arnold (aki időközben eltűnik a színről), a két rocker, a kajaimádó Zsolti (muhaha), a technika ördöge Dave,a közben odavergődött japán srác Macu,a magyarul alig értő Jacques, a csendes megfigyelő Gábor, az A-sok, aggódó szülők, a tanítani igyekvő pedagógusok és Máday a vonalzójával..Talán azért nem találok semmi negatívat írni, mert nagyon közel került a szívemhez ez a könyv. Ígérem többször nem leszek ilyen vajszívű.:D
Én személy szerint tavaly kezdtem el olvasni és mostanra már magam mögött hagytam, de az 5. rész kiolvasása után tűkön ülve vártam a folytatást és amikor vége lett nehezen raktam le.. Aki könnyed olvasmányra vágyik annak nyugodt szívvel tudom ajánlani..
Hamarosan jövök! xx, Kittina..

Megjegyzések

  1. Szia Kittina,
    Nem is lepődtem meg,hogy a SZJG is szerepel a bejegyzéseid között,hiszen ez a fantasztikus sorozat remek sikert aratott a maga történetével.Én imádtam ezt a könyvet,bele tudtam élni magam,mivel engem is igazából Reninek hívnak.Nem bírtam letenni,annyira jó volt.Imádtam az egész történetet!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni.!
      Én is nagyon szeretem a sorozatot és pont ezért gondoltam, hogy az első bejegyzésem ez legyen.. Nagyon örülök, hogy másnak is hasonlóan tetszett..
      Köszönöm, hogy írtál. Nagyon jól esik..:) <3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon