Top-5 #3...

Sziasztok.! 
Ma a top-5 sorozat következő fejezetét hoztam és a méltánytalanul keveset szereplő magyar könyvek kerülnek előtérbe. Nehezebb dolgom volt, mint amire számítottam, hiszen kifejezetten sok említésre méltó magyar íróra és könyvre leltem az elmémben. Tehát top 5 magyar regény...




1. Fogadj el! /Rácz-Stefán Tibor/

'Tudta jól, mennyire nehéz hangosan kimondani azt, ami legjobban nyomja az ember szívét.'
Rácz-Stefán Tibor tökéletesen ötvözi az elfogadás különböző válfajait. Kit és miért ítélünk el és végletesen mutatja be az ezzel járó következményeket.
Ha csak egy magyar könyvet olvastok el a nyáron, ez legyen az. A leírások és az érzelemdömping miatt garantált a libabőr. 
 

2. Szívritmuszavar /Zakály Viktória/

Értékelésem a könyvről!

'Ismered azt az érzést, amikor tudod, hogy valami nagyon jó dolog fog veled történni, amit semmi sem ronthat el, ami már nem változhat, és te még egy kicsit váratod, húzod az időt, hogy fokozd a pillanat csodáját? Ülsz és vársz, tudod, hogy csak rajtad múlik, mikor kezdődik el, de nem sietsz, mert tudod, hogy megvár, hogy át fogod élni, és ez az érzés megnyugtat, boldogít, és ülsz és várod, hogy teljesen átjárjon.'
Ez a könyv az olvasó érzelmeire hat mindenféle manír nélkül, egyszerűen. Itt csodásan érvényesül a kevesebb több elve és mindemellett egy megható szerelmi történet tanúi leszünk.





3. A maffia ágyában /Borsa Brown/


'A gyűlölet és a szerelem valóban közel áll egymáshoz, ezzel az alapigazsággal ekkor szembesültem. Gyűlöltem ezt az embert, azért, mert bűnöző volt, és mert engem ennyire megalázott – de határtalan szerelmet is éreztem iránta.'
Az első olyan könyv volt az olvasmányaim során, aminek szinte minden oldalán megbotránkoztam. Rengeteg érzés kavargott bennem és bizony ennek a sorozatnak ez a nyitja. És nem mellesleg közelebb visz és megismertet a maffiával, amit a mindennapjainkban elkerülnénk.







4. Sorstalanság /Kertész Imre/

'Sosem kezdhetünk új életet, mindig csak a régit folytathatjuk.'
 Kötelezőként került a kezembe, mint sokan másoknak is és fenntartásokkal kezeltem. Milyen rosszul tettem! A történet elképesztő mélységekig hatol és a főszereplő szemszögéből nem teljesen azt kapjuk, ami elvárható ebben a szituációban. 
Ezt a regényt mindenkinek el kell olvasni!









5. Amíg kinyílik a szemünk


'A legfontosabb, hogy tudjunk élni azzal, amit kapunk, és semmiképp se adjuk fel félúton. Nincs időnk, módunk újra és újra elölről elkezdeni mindent.'
Manapság ez a könyv mutatja be leghitelesebben a gazdagok valódi énjét és életét. Kemény leírások, párbeszédek és érzelmek a lehető legmegbotránkoztatóbb köntösbe öltöztetve. Mira Sabo tudja mitől döglik a légy, ha az elit mocskos titkairól van szó.









Halljam a Ti listátokon mely magyar művek szerepelnek?
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon