Book tag #4...

Sziasztok.!
Nos ma ugyancsak nem kritikát hoztam, de remélem ez a book tag is tetszeni fog. Személy szerint imádom elkészíteni ezeket a bejegyzéseket. Itt van hát a Book Cake Tag.

1. Liszt- Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá vált.

Nehéz dió, de végül is Az útvesztő, mert nagyon nehezen kezdtem bele és szinte sehogy se haladtam, de ahogy folyt a cselekmény egyre izgalmasabbá vált.
2. Margarin- Egy könyv, aminek jó a tartalma.

Ezen viszont nem sokat gondolkodtam. Egyértelműen az Ököl/jog. Nagyon szerettem a stílusát és a történet is szuper, annak ellenére, hogy nem úgy tűnik.
3. Tojás- Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de végül mégis belopta magát a szívedbe.

A Zabhegyező mindenképp ilyen volt. Fenntartásokkal kezeltem, de végül nagyon megszerettem. 
4. Cukor- Egy édes könyv.

Erre viszont rengeteg ötletem volt, mégis Anna és a francia csók győzött. Aranyos tinikönyv, ami nélkülözi a drámát, mégis nagyon szerethető mind a történet, mind a karakterek.
5. Máz- Egy könyv, amiben szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell.

Ezen ugyancsak sokat gondolkodtam, mert részemről sok olyan könyv volt, ami ennek a szempontnak megfelel, de A Beavatott mellett döntöttem. Izgalmas volt, akciódús, fiatalokról szólt, de nem csak fiataloknak. Volt benne romantika és dögös pasi. :)
6. Porcukor- Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy.

A Szent Johanna Gimi-t rengetegszer elolvastam már, ha csak egy kis kikapcsolódásra vagy épp jókedvre vágytam. 
7. Cseresznye díszítésként- A kedvenc könyved ebben az évben.

A Mielőtt megismertelek nemcsak ebben az évben a kedvenc könyvem, hanem az egész életben valószínűleg.

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon