Happy 3rd Birthday and top-5 #1...

Sziasztok.! 
Ahogy a múlthéten írtam, valami különlegessel készültem és nemcsak mára, hanem az elkövetkezendő 12 hónapra. Csütörtökön ünnepeljük a blog fennállásának 3. évfordulóját. Ezt pedig valami extrával akartam ünnepelni, így a mai nappal egy 'sorozatot' indítok, ami nem mást foglal magába, mint top-5-ös listákat. Ezennel pedig minden hónapban jövök egy rangsorral és egy book taggel, azonban a kritikákat sem fogom hanyagolni, jönnek szorgalmasan. Remélem tetszeni fog és nem lesz hiábavaló lelkesedésem és a készülődés. 
Nos, akkor itt is az első 'rész', ami mellesleg a legnehezebb volt mind közül, hiszen nem kevesebb, mint 15 karaktert szedtem össze. És ebből a legjobb 15-ből kellet kiválasztanom 5-öt, akik minden szempontból  ami többé-kevésbé sikerült is.
Top 5 férfikarakterek...

1. Travis Maddox /Gyönyörű sorscsapás/
'Régen elhatároztam, hogy addig falom fel a dögkeselyűket, amíg meg nem jelenik egy gerle. Egy galamb. Olyan lélek, aki nem kolonc az ember nyakán, aki a maga dolgával törődik, és aki megpróbál úgy boldogulni az életben, hogy nem húz le mindenki mást az önző kis igényeivel és szokásaival. Egy bátor kis nő. Aki intelligens, gyönyörű, halk szavú. Aki egy életre választ párt magának. Aki elérhetetlen, amíg okot nem talál arra, hogy bizalmat szavazzon.'

Egyértelműen bele kellett kerülnie és teljes joggal megérdemelte az első helyet. Amikor pár éve olvastam a könyvet, azonnal beleszerettem (bár az itt felsorolt férfiak mindegyikénél ezt éreztem) és nem azért, mert annyira kemény srác, hanem, mert az előítéleteket meg tudta hazudtolni. Emellett pedig megadta az illúziót, ami egy nőnek kell.


2. Étienne St. Clair /Anna és a francia csók/
'Nevetséges, milyen nehéz feltenni egy kérdést, ha a válasz olyan sokat jelent az embernek.'
A kedvenc francia nevű, angol akcentusú amerikai karakterem. Megtestesíti a tinik és kevésbé tinik álmát. Figyelmes, gondoskodó és romantikus, nem beszélve arról, hogy mennyire intelligens. És hát az sem elhanyagolható, hogy Párizsi környezetben teljesedik ki. Ez azért elég sokat hozzáad a hangulathoz.











3. Will Traynor /Mielőtt megismertelek/
'Egyenesen a szívembe találtál, Clark. Már az első napon, amikor besétáltál a nevetséges ruháiddal, azzal, hogy képtelen vagy palástolni az érzéseidet. Sokkal jobban megváltoztattad az életemet, mint ez a pénz valaha is meg fogja változtatni a tiédet. Ne gondolj rám túl gyakran. Nem akarok úgy gondolni rád, hogy bömbölsz. Csak élj jól. Csak élj.Szeretlek.'
Az első ember, aki megsiratott és bizony az felejthetetlen. Nem egy tipikus karakter és pont ettől volt ő annyira igazi. Imádom a cinizmust és ő bizony minden porcikájában cinikus volt. Csodálatos volt, hogy mennyire kiállt az érvei mellett, de sajnos csak a harmadik helyre tudtam besuvasztani.



4. Antai-Kelemen Ádám (Cortez) /Szent Johanna Gimi/
'Cortez hitetlenül elmosolyodott, megindult felém, és abban a pillanatban gondolkodás nélkül én is odaléptem hozzá. Körülbelül fél lépésre tőle megálltam, ő pedig megragadta a karom, és határozott mozdulattal magához húzott. Nem tudom, hogy ő csókolt-e meg engem vagy én őt, esetleg egyszerre történt. Nem ez a lényeg.'
 Cortezt aztán nem kell bemutatnom senkinek és ebből adódóan biztosan mindenki érti miért került fel a listára. Pimasz és intelligens, de nem nagyképű.Szívesen belemásztam volna a fejébe, de azért így is elég jó volt. Szerencsére 8 részen keresztül élvezhettem a társaságát és bizton állíthatom, hogy a tinikoromat Ő tette teljessé.


5. Drew Evans /Behálózva/ 
'Íme, egy szikár tény: a férfiaknak a hét minden napján, kábé huszonnégy órában a szexen jár az esze. (…)Én személy szerint Ádámot okolom érte. Hiszen annak a fickónak tényleg a lábai előtt hevert a világ. Pucéron flangálhatott egész nap, és ott volt neki egy bombázó, aki kielégítette minden szeszélyét. Szívből remélem, hogy legalább finom volt az az alma, mert velünk, többiekkel jól kicseszett miatta. Mert nekünk most melóznunk kell azért,ami neki csak úgy megvolt.'
Ez az idézet megmagyarázza miért kellett Drew-nak helyet szorítanom a listán. Szókimondó, humoros és imádtam, ahogy 'kiszólt' a könyvből. És a szövege levett a lábamról.





 +1 Grayson Kennedy /Szívzűrterápia strébereknek/
'(…)ha egy lány megengedi, hogy magadhoz öleld, amikor az élete darabokra törik, pedig te tök pucér vagy, attól fogva valahogy másképp nézel rá. Persze, az se fájt, hogy csuromvizesen tapad rá az átlátszó trikó(…) Beletelt egy kis idő, amíg kimásztam a zuhany alól Avery távozása után. Előbb hideg vizet kellett magamra ereszteni, mert… nos, mert kellett.'
Mint már az elején utaltam rá nem nagyon sikerült kiválasztanom öt srácot, hiszen tudjátok ez a 'melyik ujjamba harapjak bele-effektus'. Mindenesetre Grayson-nek itt kell lennie. Kedves, figyelmes tinisrácokból sosem elég. De főleg azért kapta meg ezt a +1 helyet, mert kiállt Avery mellett és segített átvészelni egy nehéz időszakot. 
 

Most pedig Ti jöttök! A Ti listátokon kik szerepelnének? 
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon