Book tag #3...

Sziasztok.!
Ez a hétvége kicsit sűrűbb lett, mint gondoltam, így nem tudok ma egy korrekt kritikával jönni. Helyette azonban hoztam egy újabb tag-et. Aktualitása miatt pedig nem mást, mint az Órarend Book Tag-et. 


MATEK - egy nagyon unalmas könyv
Rachel Gibson: Jane vékony jégen táncol
 Először ez ugrott be és én mindig hallgatok a megérzéseimre. Nem volt benne különösebben izgalmas jelenet, ezért tényleg lassan is haladtam vele.

TESI - egy könyv, melyben valamilyen sport szerepel
Katy Evans: Valós
A sportról mindig Remy jut eszembe és nem véletlen. A könyv borítója is elárulja, hogy ebben valami durva sport szerepel.

 KÉMIA - egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem
Cassandra Clare: Csontváros
Már egy pár éve annak, hogy olvastam és akkor nagyon szerettem, de ha manapság erről olvasok vagy hallok, semleges érzéseim vannak.

 TÖRTÉNELEM - egy történelmi témájú könyv
Gárdonyi Géza: Egri csillagok
Egy örök kötelező olvasmány, amivel nagyon sokan megszenvedtünk, tekintve, hogy véleményem szerint  ezt a könyvet fiatalokkal olvastatják. Egyébként én nagyon szerettem a sztoriját és kicsit közelebb vitt a történelemhez.

IDEGEN NYELV - egy idegen nyelven írt könyv
Gerald Seymour: The Walking Dead
Nem sok könyvet olvastam eddig idegen nyelven, de ez köztük volt és bizony sokat szenvedtem vele, mert nem egy könnyű nyelvezete van.

 IRODALOM - egy klasszikus regény
Charles Dickens: Twist Olivér
Ezt sem most olvastam, de szerintem abszolút klasszikus és mindenkinek el kéne olvasni legalább egyszer.

 FÖLDRAJZ - egy különleges országban játszódó könyv
C. S. Lewis: Az ezüst trón
Narnia mindenképp egy különleges országnak mondható. :)
 
NYELVTAN - egy könyv, melyben rengeteg nyelvtani és nyelvhelyességi hibát fedeztél fel
Katy Evans: Valós
Ismét csak ezt tudom példaként felhozni, hiszen beleégtek a retinámba azok a nyelvtanilag helytelen szavak.

FIZIKA - egy könyv, amit mindig is utáltál, és utálni is fogsz
Fejős Éva: Dalma
Anno ez a könyv nagyon kiverte nálam a biztosítékot és Nektek is írtam róla itt, de azóta sem szeretek Fejős Éva ezen bukására gondolni. Tud/ott ő jobbat is és ezt számtalanszor bizonyította.

INFORMATIKA - egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, szeretted-e vagy sem
Janne Teller: Semmi 
Mindig is kettős érzelmeim voltak ezzel a művel kapcsolatban és nem tudom, vajon el fognak-e ezek múlni.

BIOLÓGIA - egy könyv, amit időnként szeretsz, időnként nem
Alice Clayton: Faldöngető
 Több jelöltem is volt ide, de végül ezt választottam, mert tényleg hangulatfüggő, hogy tetszik-e vagy sem.
 
ÉNEK - egy zenei témájú könyv
Leiner Laura: Késtél
Ennél jobb választás nincs zenei témájú könyvre. Ha mégis, írjátok meg nekem. 
 
 TECHNIKA - egy könyv, amit vártál, de nagy csalódás volt
Katie Ashley: A szív zenéje
Az írónőt szeretem és az előző könyveit is, de ez egy tévedés volt. Nem tudom, hogy mi késztette arra, hogy ezt így írja meg, de hiba volt.
 
 ETIKA - egy sok tanulságot tartalmazó könyv
Rácz- Stefán Tibor: Fogadj el!
Itt is sokat gondolkodtam, hogy melyiket is írjam, de végül győzött a legfrissebb élményem, amiről hamarosan olvashattok is. :)
 
 RAJZ - egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
Veronica Roth: Négyes
Nehéz a döntés, de most legyen Négyes a nyerő. :)
 
 OSZTÁLYFŐNÖKI - egy vicces könyv
Sophie Kinsella:Kétbalkezes istennő
Nagyon régóta nyomon követem az írónő munkáját és egyszerűen imádom  a stílusát. Mindig szórakoztatóan ír, tipikus chick-lit.

Remélem tetszett Nektek ez a kis book tag. Igyekszem jövőhétre kritikát hozni. Addig is sok sikert a sulihoz.
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon