Bettie Page...

Sziasztok.!
A hétre ígértem Nektek egy bejegyzést, ami itt is van. Ma a terítéken: Logan Belle: Féktelen szerelem...


Fülszöveg:
Regina, a félénk vidéki lány a főiskola befejezése után New Yorkba költözik, majd a város közkönyvtárában kap állást. Úgy érzi, élete álma beteljesült. Egy nap a könyvtár egyik olvasótermében szerelmi légyotton kapja a jóképű, fiatal milliárdost, Sebastiant. Hirtelen vágy ébred a lányban, amin alig bír uralkodni. Miután megismerkedik a szende kislányból lett fétismodell, Bettie Page szexuális öntudatra ébredésének történetével, Regina reménykedni kezd, hogy az erotika segítségével talán neki is sikerülhet elcsábítani a férfit, akit szeret. De vajon meddig kell elmennie a gátlásos könyvtároslánynak, hogy felkorbácsolja egy olyan befolyásos férfi vágyait, mint Sebastian…?
Az ikonikus fétismodell, Bettie Page inspirálta, perzselő erotikájú történet végigkíséri Reginát azon az úton, amelynek során a félénk könyvtároslány egy igazi férfi mindent elsöprő vágyainak tárgyává válik.

Vélemény:
Nos...Teljesen pozitívan kezdtem a könyvet. A fülszöveg megnyert, tetszett az alapsztori és kedvet kaptam hozzá. Olvastam...Olvastam...És rájöttem, hogy nekem ez tetszik. Aranyos női karakter, jóképű (kicsit Grey-es) férfi. Én ezt csak imádhatom, hiszen mindenki tudja, hogy odáig vagyok az NA könyvekért. Sajnos csalódnom kellett.  Mindenkinek áradoztam a könyvről, mert hát honnan gondolhattam volna, hogy amilyen jól indult, olyan borzalmas fordulatot vesz. Természetesen minden ilyen típusú könyvet tudunk valamihez hasonlítani. Kevés író/írónő tud új történetet kitalálni, de azért legtöbbször ez elviselhető hiba. Itt viszont úgy éreztem, rám lett erőszakolva a sok koppintás. Szóval ahogy az kiderül Regina álma valóra válik és New York-ban dolgozhat, de van itt egy bökkenő. Regina rohadtul nem csinál semmit- na jó, tény, hogy a munkája nem túl izgalmas- csak fogadja Sebastian ajándékait. Sokkal inkább érdekeltek a mellékszereplők, ami valljuk be az írónő számára büszkeség és szégyen is egyben. A történetcsavarás pedig nem éppen az erőssége. Az erotikus jelenetek pedig szörnyen gyengére sikerültek.
Természetesen azért volt, ami tetszett. A könyv első fele kifejezetten élvezhető volt, megfelelő kikapcsolódást nyújtott (kár, hogy a  végén majdnem az agyamra ment). Egyébként feldobta sztorit az, hogy könyvtárban játszódott. A két szereplő között volt kémia és a BDSM is egész jól volt tálalva azok számára, akiknek ez az első ilyen fajta könyvélményük.
De ami a legjobb és legeredetibb volt, ami tényleg felvitte a könyv értékét: a Bettie Page utalások voltak. Bevallom nem igazán voltam tisztában vele, hogy ki is volt ő, de a könyv meglehetősen elmagyarázta, illetve még én is rákerestem, így teljesen megvilágosodtam vele kapcsolatba. Érdemes utánanéznetek még akkor is, ha szemérmesek és visszahúzódóak vagytok, mert sosem árt bővíteni a látáskörünket.

Összességében tehát nem igazán nyerte el a tetszésemet, de egyszer-olvashatónak elment és voltak benne élvezhető részek.Azért megköszönném az írónőnek, hogy nem többrészesnek álmodta meg. Az olvasók számára az írónő csak elvarratlan szálakat hagy. Azoknak ajánlom, akik szeretik az ilyen típusú könyveket vagy csak most ismerkednek ezzel a stílussal...
Karakterek:
Regina: aranyos, de közben semmitmondó is, aki most próbál tapasztalatokat szerezni. Nem volt karakteres, inkább 1 a sokból.
Sebastian: jóképű, pimaszul gazdag és természetesen BDSM hajlamai vannak. Meglepő.!
Carly: Zajos és harsány, kicsit pasifaló, de legalább volt valamilyen jelleme.
Borító:
A könyv legélvezhetőbb része (bár nem értek egyet a piros kis szalagon álló 4 szóval).  Élénk színek és az a cipő eszméletlenül gyönyörű, pedig gyűlölöm a magassarkúkat. Viszont az eredeti borító meg sem közelíti utódját. Tény, hogy kapcsolódik a sztorihoz, de szerintem ez a zöldes-kékes háttér lényegesen vesz le az értékből. Cseppet sem olyan figyelemfelkeltő, mint a magyar változat.

Kiadó: Libri
Kiadási év: 2014
Eredeti cím: Bettie Page Presents: The Librarian
Oldalszám: 354
Kedvenc karakterek: Margaret, Alex, Marnie, Carly

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon