Happy New Year!

Sziasztok.!
Ez az utolsó bejegyzésem idén és elsősorban szeretném megköszönni Nektek, hogy olvastatok és látogattátok a blogomat, számomra sokat jelentettek a kommentjeitek, visszajelzéseitek...

Tegnap számba vettem mit csináltam jól/rosszul 2013-ban és, hogy milyen céljaim vannak  2014-re. Konkrétan sosincs újévi fogadalmam csak célkitűzéseim. Nagyon sok új és szuper élményben volt részem és volt egypár kevésbé jó is, de szerencsére ez eltörpült. Zeneileg ebben az évben kiteljesedtem..:) Sok szuper könyvet olvashattam. Fantasztikus szülinapi, karácsonyi ajándékokat kaptam. Több időt töltöttem a barátaimmal, amit persze jövőre fokozni fogok. Az iskolai teljesítményemmel is elégedett vagyok, de persze ennél csak jobb leszek.
És nagy nehezen összehoztam egy 40-es dallistát, azokból a dalokból, amiket 2013-ban a legtöbbet hallgattam vagy a kedvenceim vagy a szövegük fogott meg. A teljesség igénye nélkül!
40. Hollywood Undead- Bullet
39. One Direction- Story of My Life
38. Third Day- I need a Miracle
37. Artists Against - True Colors
36. Patrick Stump ft. Lupe Fiasco- This city
35. Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton- Can't Hold Us
34. Bastille- Pompeii
33. All Time Low - Time-Bomb
32. Hot Chelle Rae - Honestly
31. Rihanna - What Now
30. Alex Clare - Too Close
29. Eminem- Berzerk
28. The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die
27. Lady Gaga - Applause
26. Fun- Some Nights
25. The Lumineers - Ho Hey
24. Avicii - Wake Me Up
23. Taylor Swift- Red
22. Green Day- Baket Case
21. Justin Timberlake - Mirrors
20. Panic! At The Disco: This Is Gospel
19. Lorde- Royals
18. Bon Jovi- It's my Life
17. Katy Perry- Roar
16. Pramore- Daydreaming
15. Miley Cyrus- Wrecking Ball
14. Demi Lovato- Heart Attack
13. Avril Lavigne ft. Chad Kroeger- Let Me Go
12. Imagine Dragons- It's Time
11. Kelly Clarkson - People Like Us
10. Ellie Goulding - Your Song
9. Maroon5- One More Night
8. Passanger- Let Her Go
7. OneRepublic - Counting Stars
6. Pink- Try
5. James Arthur - Impossible
4. The Killers- Shot At The Night
3. Fall Out Boy- I don't Care
2. Billy Talent - Viking Death March
1. Simple Plan- This song Saved My Life

Illetve ha már ez egy könyvekről szóló blog szűkítve és ismételten a teljesség igénye nélkül itt egy top 5-ös könyvlista, amiket 2013-ban olvastam.
5. James Patterson- Sam levelei Jennifernek 
4. Nicholas Sparks- Menedék 
3. Samantha Young- Dublin Street
2. Jamie McGuire- Veszedelmes sorscsapás
1. E. L. James- Ötven Árnyalat Trilógia

Végül pedig egy 5-ös film/sorozat/mese lista.
5. Menedék
4. Jégvarázs
3. Halálos Iramban 6.
2. Rockhajó
1. New Girl

Ha ezt végigolvastátok, akkor le a kalappal előttetek. Jövőre "találkozunk". Még több kritikával jövök. Vigyázzatok  magatokra az esti bulikban és Boldog Új Évet!!:)
"Hamarosan" jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon