It was not very good...

Sziasztok.!
Ismét itt vagyok..! Nem tudom ki emlékszik még a szavazásra pár hete, de a mai könyv lett akkor a második és gondoltam most ezt kritizálom meg.Fejős Éva:Hotel Bali...

Hát abban biztos vagyok, hogy nem ez lett az írónő nagy áttörése, de egy elolvasást megért. Az ötlet maga nem lett volna vészes, de a kivitelezésben hagy maga után kivetnivalót.
Tehát adott 4 barátnő, akik kamaszként egy tragikus buli után úgy döntenek elhagyják az országot és új életet kezdenek, de mindezek előtt megbeszélik, hogy 17 év múlva újra találkoznak. Az évek telnek és közeleg az időpont, amikor újra látják egymást. A dolgok viszont cseppet sem úgy alakulnak, ahogyan eltervezték. Dóra, Gabi és Szilvi összefutnak, de a mindig csendes, kedves barátnő-Judit- nem megy el a megbeszélt időpontban. Kiderül, hogy ő is hatalmas titkot rejt, aminek kiderülésével saját boldogságát kockáztatja.De egy férfi fontosabb a legjobb barátoknál..?
Maga a titok enyhén megdöbbentett. Nem éppen erre számítottam, de ezt kaptam. A könyv feléig még izgalmasnak is mondanám. Érdekelt mit hoz ki a sztoriból az írónő, de szerintem túl hamar derült fény az igazságra. Utána pedig mélyrepülést vett a történet és a színvonal. De amit minden könyvben szeretek a több szempont. Mind a négy karakter szemszögét megismerhettük, de sajnos ez nem volt elég ahhoz, hogy egy kifogástalan történetet hozzon létre az írónő. A karaktereket sem kedveltem meg igazán, de persze volt, hogy egyetértettem és volt, hogy a fejemet fogtam. Nekem ez sem lett a kedvencem, de persze ízlések és pofonok. Egy olvasást megér és tapasztalatokat mindenkinek gyűjteni kell.. Hajrá.! :)
Hamarosan jövök..!
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon