Rules of Attraction...

Sziasztok.!
Ma egy már ismert 'sorozat' második részével jövök, amiről képtelen vagyok nem írni, hiszen nagyon szerettem olvasni és gondoltam megosztom veletek az ezzel kapcsolatos gondolataimat. A legnagyobb Fuentes tesóról már korábban  írtam itt és mára hoztam Simone Elekes: A vonzás szabályai-t...

Fülszöveg:
A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?
Vélemény:
Alex története után úgy éreztem, hogy nem szeretném folytatni a sorozatot, mert az első rész önmagában is helytállt és nem akartam belekezdeni egy újabb sorozatba. Viszont nemrégiben nézelődtem a kis 'magánkönyvtáramban' és összeakadtam ezzel. Mivel kedvem is volt hozzá, elolvastam. Nem csalódtam, de biztos vagyok benne, hogy ha ezt rögtön a Tökéletes kémia után olvasom, nem lett volna az igazi. Így viszont nem kezdtem el hasonlítgatni, hanem egyszerűen csak egy különálló történetként tekintettem rá, ahol visszatérnek ismerős arcok. 
Az egész sztori felépítése ugyanaz, mint az előzőnél, de a szereplők és a körítés más és ez a kettő nem okozott csalódást. Nagyon gyorsan megkedveltem a szereplőket és az írónő stílusát már amúgy is imádom, szóval a részletekkel sem volt gondom. A történet abból a szempontból újszerű volt,  hogy az eleje és a vége között történek teljesen más dolgok is Carlossal, már a helyzetből adódóan is. Nem volt annyira 'akciódús', mint Alex és Brittany kötete, de a karakterek talán kicsit jobban megfogtak. És ha már itt tartunk, nagyon örültem, hogy ők sem tűntek el a színről, hanem igen is részét képezték a könyvnek. És volt még valami, ami számomra az előzőnél és itt is nagyon tetszett. Az a sok spanyol szó, imádtam. Ez eszméletlenül szexivé teszi a főszereplőt.
Carlos teljesen felülmúlta Alexet. Bevallom nekem kicsit jobban tetszett a karaktere, de ugyanez a helyzet Kiara-val is. Carlos egó-ja és a külseje (fantáziáim szerint) perfectebb, mint Alexnél.
Tény, hogy Carlosnak van egy viszonylag sötétebb múltja és nem túlságosan jó körülmények közül jött, de szerintem hatalmas felüdülés volt, hogy Kiara egy korrekt és stabil családból származik, ami nélkülöz mindenféle drámát, így vált ez a történet teljessé és tökéletesen kiegészítették egymást.
Összességében tehát én imádtam  a Tökéletes kémiát és még mindig hatalmas kedvencem, de Carlos erősen versenyez vele. Mindenkinek nagyon ajánlom, mert szuper kikapcsolódás és egy jól megírt young adult regény egy olyan írónő stílusával, mint Simone Elkeles...
Karakterek:
Carlos: Egoista, nagyképű, de eszméletlen dumája van, ami miatt imádni-való..:)
Kiara: Sokkal inkább tudtam vele azonosulni, mint Brittanyval. Szimpatikus volt és nem egy hibátlan szereplő és épp ezért nagyon szerethető.
Westfordék: Nagyon megkedveltem őket. Önzetlenek, segítőkészek és tele voltak bizalommal, ami nagy szó, ha egy olyan srácról van szó, mint Carlos.
Borító:
Eredetileg annyira nem voltam oda ezért a borítóért, de a könyvet olvasva és tudván azt, hogy melyik jelenetet is mutatja be, egészen tetszik. :)

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2010
Eredeti cím: Rules of Attraction
Oldalszám: 364
Kedvenc karakterek: Carlos, Kiara, Tuck

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon