Liebster...

Sziasztok.!
Tény, hogy rég jelentkeztem és iskolakezdésre sem igazán panaszkodhatom már így októberben, de ez nem egy olyan laza kezdés lett, mint amilyenre számítottam...

Viszont egy örömhír a blogom és az én számomra. Jamie-től kaptam egy díjat (nagyon köszönöm Jamie:D), ami már nem az első a blog életében. Kicsit szabályszegő leszek, hiszen már kaptam egy hasonló díjat és akkor már közöltem 11 dolgot magamról itt, de Jamie feltett kérdéseire természetesen válaszolok...:)


 Jamie kérdései:


1.Kedvenc szín? Miért?
 Lila, fekete. A lila vidám, a fekete rockos...:)
2. A szerinted leghasznosabb találmány? Egyet mondhatsz.
 Telefon. Bell okos ember volt...
3. Melyik az a híresebb/felkapottabb író, akinek nem tetszik a stílusa, vagy valamiért nem kedveled?
 Sylvia Day, ha Őt nevezhetjük felkapottnak. Számomra valahogy nem kompatibilis az, ahogyan ír, bár a sztorijait egészen kedvelem...
4.Mi a véleményed a környezetszennyezésről?
 Természetesen nem tartom okésnak, de képmutató lennék, ha azt mondanám, hogy én még életemben nem dobtam el papírzsepit, de igyekszem figyelni. Pl.:szelektív hulladékgyűjtés...
5. Hogyan látod a jövődet? 
 Kicsit homályosan...:DD
6. Ki az a színész, akiért élsz-halsz?
 Most nem jut eszembe egy olyan színész sem, de nagyon kedvelem Johnny Depp-et...:)
7. Melyik században szerettél volna születni? Lehet múlt, jelen, jövő. 
 Szeretek a 21. században élni, de belekukkantás szintjén megnézném  a 19. és a 22. századot is...:)
8. A legjobb döntés amit hoztál? Nehéz volt döntened, esetleg könnyen ment?
 Nehéz kérdés...Erre most nem tudok konkrét választ adni...
9. Meddig mennél el, ha a családodat kellene védened?
 Nagyon sokáig...
10. Mi a véleményed a szerelemről? 
 Biztosan szuper dolog, de per pillanat én most erre nem vágyom...:)
11. Amit a legjobban gyűlölsz a körülötted lévő emberekben/társadalomban?
Képmutatás és nagyképűség...

Még egyszer köszönöm a díjat Jamie-nek, de ezt a díjat most nem tudom kinek továbbadni, hiszen már a legtöbb általam kedvelt blog/blogger már kapott...:)

Hamarosan jövök egy kritikával...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon