Trailers #1

Sziasztok.!
Tudom, azt írtam, hogy több bejegyzés nem lesz már a nyáron, de remélem azért nem bánjátok, még ha nem is kritikával jövök.
Ma nézegettem a könyvadaptációk előzeteseit és mivel kaptunk a tavasszal/nyáron 6 fontosabbat is, gondoltam röviden összeszedem Nektek őket...







1. The Giver
Lois Lowry: Az emlékek őre /The Giver/
Könyv megjelenése: 1993
Filmpremier: 2014. 09.11.

A történet:
 Egy tökéletes jövőben, ahol nincs háború, fájdalom, szenvedés, az ifjú Jonas is megkapja életre szóló feladatát a vének tanácsától. A mentorával töltött idő alatt azonban ráébred, hogy mekkora árat kell fizetnie mindenkinek ezért a színtelen békéért. Az emlékek ifjú őre letér a kijelölt ösvényről és a szabályokat felrúgva azt teszi, amiről azt gondolja, hogy helyes.


Az előzetes még valamikor márciusban került ki és innen tudtam meg, hogy ez egy könyvadaptáció. Viszonylag régen kiadott könyv, amit nem is olvastam még, de az előzetes miatt felkerült a listámra.  Mindenképpen kíváncsian várom és a  szereposztás is egészen jónak tűnik, bár a plakát nem egy nagy was ist das...:)

2. The Maze Runner
James Dashner: Az útvesztő /The Maze Runner/
Könyv megjelenése: 2009
Filmpremier: 2014. 09. 18.

A történet:
Thomas egy liftben ébred, és a nevén kívül nem emlékszik semmire. Az ajtón túl különös világ várja. 60 srác, akik elzártan, szigetszerű univerzumukban élnek, és egyetlen dolgot tanulnak: a túlélés trükkjeit. Ők nem lepődnek meg az újonnan érkezőn: havonta egyszer mindig jön valaki.
Világukat útvesztő veszi körül. Aki szökni próbál - és sokan vannak ilyenek - mind ottvesznek. Ezek a szabályok, melyek nem változnak és nem változtathatók.Valami mégis átalakul. Egy titokzatos üzenet hatására néhány srác azt hiszi, van remény a lázadásra. Még akkor is, ha fogalmuk sincs, ki ellen kell lázadniuk, és mekkora veszéllyel próbálnak szembenézni.


Szintén márciusban kaptuk a trailer-t és szintén szeptemberben érkezik a film. Nagyon várom már, hiszen mind történet, mind látványvilág szempontjából ígéretesnek tűnik. A poszter is nagyon fantáziadús és gyönyörű lett. A könyvet ebben az esetben sem olvastam, mert mostanában nem olvasom ilyen stílusú könyveket, de ha egyszer elkap valami "fantasy-láz", akkor mindenképp kezembe kapom James Dashner könyvsorozatát...

3. If I Stay
Gayle Forman: Ha maradnék / If I Stay/
Könyv megjelenése: 2009
Filmpremier: 2014. 09.22.

A történet:
A tizenéves Mia azt gondolta, hogy a legnehezebb döntése az lesz, hogy zenei főiskolára menjen, vagy szerelmét, Adamet kövesse inkább. Azonban egy tragikus esemény következtében döntenie kell, ez a döntés pedig nem csak az életét, de a sorsát is meghatározza majd.


Kevés hibám - de szerény vagyok o.O- egyike, hogy még nem olvastam Gayle Forman regényét. Rengeteg jót hallottam már az íróról és a műről is, so hatalmas lelkesedéssel várom már. Ez a plakát pedig kimondhatatlanul szép lett, nekem legalábbis nagyon tetszik. A premier szeptemberben lesz, úgyhogy van még időm kiolvasni, de sajnos a közeli mozik egyenlőre nem tervezik a vetítést, ami az egyik legnagyobb szívfájdalmam lenne. Ha Ti el tudtok menni, semmiképp se hagyjátok ki...

4. The Best Of Me
Nicholas Sparks: Vissza hozzád /The Best Of Me/
Könyv megjelenése: 2011
Filmpremier: USA: 2014. 10.17.

A történet:
A sztori két gimnazista megállíthatatlan szerelmét meséli el, akiket a sors tragikus módon elszakít egymástól. Huszonöt évvel később az egykori pár visszatér a szülővárosukba, annak az embernek a temetésére, aki korábban támogatta kapcsolatukat. Az elhunyt személy pedig kötelezi őket a végakaratának teljesítésére: szembe kell nézniük fájdalmas emlékeikkel, és fontolóra kell venniük a kérdést: Újraírhatja-e a szerelem a múltat?
Azt hiszem volt már nem egy bejegyzésem, amiben Nicholas Sparks-ot éltettem. Imádom a stílusát, a könyveit és többé-kevésbé az azokból készült filmeket is. Amikor megtudtam, hogy egy újabb könyvét viszik vászonra 2 dolog fogalmazódott meg bennem: 1. Hogy ez az író még mindig szuper és imádom. 2. Én miért nem olvastam még ezt a könyvét? Mondanom sem kell a második tényen eléggé kiakadtam, de pótolni fogom. Az egyik kedvenc filmemhez és könyvemhez is Sparks-nak van köze (Safe Haven), így tehát már tűkön ülök. Az előzetest és a plakátot imádom és szerintem a filmmel is így leszek...

5. Fifty Shades Of Grey
E. L. James: A szürke ötven árnyalata / Fifty Shades Of Grey/
Könyv megjelenése: 2011
Filmpremier: 2015. 02. 12.

A történet:
 Az E.L. James nagy sikerű regénye nyomán készülő film a 27 éves milliárdos Christian Grey és a csendes és visszahúzódó Anastasia Steele szenvedélyes viszonyát tárja a nézők elé.


Soha, sehol sem tagadom, hogy az abszolút kedvenc könyvemről van szó. Július 24-én jött az első hivatalos előzetes és már most 2014 legnézettebb előzetese lett. Az első hivatalos plakát pedig magáért beszél. De fenntartásaim vannak, hiszen a kedvenc könyvemről van szó, tehát simán elbaltázhatják a filmet és akkor csalódni fog sok millió olvasó, de egyszerűen már képtelen vagyok kivárni a februárt. A trailer mindenesetre nagyon cool lett, a zene fenomenális, so I CAN'T WAIT...

6. The Hunger Games : Mockinjay Part 1
Suzanne Collins: Az éhezők viadala: A kiválasztott /The Hunger Games : Mockinjay/
Könyv megjelenése: 2010
Filmpremier: 2014. 11.20.

A történet:
Bár minden ellene szólt, Katniss Everdeennek kétszer is sikerült élve kikerülnie az Éhezők Viadalából. Túlélt minden megpróbáltatást, de még mindig nincs biztonságban. Mert a Kapitólium bűnbakot keres a lázadás miatt. Snow elnök pedig egyértelművé tette: a Kapitólium haragja elől senki sem menekülhet. Sem Katniss családja, sem a barátai, sem pedig a 12. Körzet lakói. De közeledik a végső forradalom ideje. Amikor a nép végre szembeszáll a Kapitólium zsarnokságával. S ebben a forradalomban Katnissnek döntő szerepe lesz. Az ő bátorságától, kitartásától és eltökéltségétől függ Panem jövője. Mert ő a kiválasztott. De maradt-e elég ereje hozzá, hogy megvívja az utolsó, mindent eldöntő harcot?
Bevallom a könyvért nem voltam annyira oda, mint akartam, de nem győzött meg. A filmek pedig ugyancsak nem váltak  a kedvenceimmé. A második részt kifejezetten semmilyennek találtam, de mindentől függetlenül várom az utolsó rész 1. felét, mert azért hajt a kíváncsiság. A plakát nem sokat árul el a címen és a fecsegőposzátán kívül, amit ugye eddig is tudtunk, de ha jön valami érdekes, akkor frissítek. Ne nagyon hagyjátok ki a filmet, mert azért a képi világi kifejezetten jó...

Egyenlőre ennyit a közeljövőben várható filmekről. Írjátok meg nekem kommentben, ha esetleg valamit kihagytam, illetve nagyon kíváncsi vagyok, hogy Ti mit fogtok biztosan megnézni, melyiket olvastátok már vagy melyiket fogjátok? Mozi vs. tv? Kikkel szoktatok moziba járni?  Mik a kedvenc filmjeitek, miket néztetek meg a nyáron és minek a premierjét várjátok már legjobban? :D
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Szia Kitti! :)

    Nagyon tetszett ez a bejegyzés, főleg azért mert rátaláltam olyan filmekre, amiket meg szeretnék nézni a közeljövőben. (elolvasni őket nem lenne annyi időm). Mindenik különleges, és biztos mindenik egyedi történetet rejt maga mögött, ezért érdemes lesz őket megnézni.
    Ritkán járok moziba, eddig háromszor voltam. Szeretek mozizni, de nem mindig van alkalmam elmenni. Utoljára tegnap voltam, és Herculest néztem meg a családommal. Nagyon jó film volt, nagyon élveztük.
    Az a gond, hogy rengeteget tervezek, ami valahogy így hangzik: "Na, ezt meg kell nézzem", " Ezt biztos nem hagyom ki" "Ezt muszáj lesz megnézni", aztán természetesen felét sem nézem meg. :)
    Eddigi terveim a legújabb romantikus dráma a "Csillagainkban a hiba" (amit persze el is olvastam és nagyon tetszett) valamint a "20 év rabszolgaság", amit már rég tervezek, de még mindig nem néztem meg. Rengetegen ajánlották, úgyhogy biztos nem okoz majd csalódást.
    Nagyon várom már ezen filmek megjelenését! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni.! :)
      Nagyon örülök a hosszú kommentednek..:) Örülök, hogy tetszett a bejegyzés..:)
      Nekem sem sűrűn van időm mozizni, de amikor tehetem, megyek.:)
      Biztosan jó volt, mert sok jót hallottam már a Herculesről..:)
      Általában én is ezeket a mondatokat használom..:)
      A 'Csillagainkban a hiba' biztos jó volt..tervezem a megnézését, de csak az elolvasása után.. A '20 év rabszolgaság'-gal is hasonlóan vagyok..:)
      Köszönöm a kommentedet.:)
      puszi, Kitti :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon