Marked Men #3- Rome...

Sziasztok.!
Először is Mindannyiótoknak kellemes nyári szünetet! Másodszor pedig nagyon restellem magam, hogy ilyen ritkán jelentkezem, de itt volt az év végi hajrá,jövőhéten pedig Lengyelországba megyek egy pár napra, úgyhogy júniusban is csak egy bejegyzésre futja. Ezt az egy kritikát pedig már a legutóbbi írásomban megígértem Nektek és nem is feledkeztem meg róla. Itt van hát Jay Crownover: Rome...

Fülszöveg:
Cora Lewis csupa vidámság, tudja hogyan tartsa az ő tetovált rossz fiúit a jó úton. De ezek a külsőségek csak elrejtik a tényt, hogy soha nem tette túl magát azon, hogy az első szerelme összetörte a szívét. Most van egy terve, hogy ez ne történjen meg újra: Csak beleszeret a tökéletes emberbe.
Rome Archer olyan messze van a tökéletestől, amennyire csak lehet. Makacs, merev és főnökösködő és épp visszatért az utolsó küldetéséről, ami alapjában véve összetörte. Rome szerepeket töltött be: nagy testvér, szerető fiú, szuper katona és most ezek egyikébe sem illik bele többé. Most csak egy férfi, aki próbálja kitalálni, mit tegyen az életével, miközben a háború démonai sakkban tartják. Ő boldogan szenvedne egyedül egészen addig amíg Cora elsöprően be nem lép az életébe és életének egyetlen színfoltjává válik.
Kettejüknek nem osztottak tökéletes lapokat, de talán a tökéletlen is tarthat örökké...
Vélemény:
Kifejezetten vártam ezt a kötetet és nem mondhatnám, hogy csalódtam benne. Nagyon tetszik a történet felépítése még úgy is, hogy minden nagyon hamar és sietősen történik. Az első pillanattól kezdve tudni lehetett, hogy Rome és Cora előbb vagy utóbb egymásra találnak. Mindkettejüket nagyon kedvelem, so én örültem nekik. Alig vártam, hogy belelássak a múltjukba és végre teljesen megérthessem őket. Sejteni lehetett, hogy Rome-ot még mindig őrli a Remy-vel történt szörnyűség és a családján belüli feszültség. Coráról viszont semmi sejtésünk nem lehetett. A tökéletes és hibátlan pasit keresi, aki mellett boldog és nyugodt lehet és az is kiderül, hogy miért. A történetben pedig sok szál fut egymás mellett, de mi olvasók nem érezzük úgy, hogy az érthetetlen vagy zavaros lenne. A két főszereplő remekül oldja meg a maguk kis drámáját, természetesen hibákat ők is elkövetnek, de ki nem?A sztori legjobb részei pedig, amik szerintem nagyot nyomnak az olvasók értékelésén az a regény végén helyet kapó lövöldözési és ebből következő kórházi jelenetek. Na ezek valami fenomenálisan szépek és kidolgozottak lettek.
Ami engem kicsit zavart az talán nem is tűnik fel mindenkinek, de Rome mindig iszik, ha történik valami kevésbé jó (és higgyétek el van pár olyan rész). Mintha minden egy csettintésre megoldódna egy üveg whiskytől. Hát közlöm: nem. Értem én, hogy sok halált látott és a vállsérülése miatt még a seregbe sem térhet vissza, nem beszélve a néhol "érdekes" családjáról, de nagyfiú már és igazán a saját lábára állhatna, amit mellesleg a végére megtesz, de addig is egy alkoholista látszatát kelti.
Karakterek:

Rome: Véleményem szerint a legnagyobb jellemfejlődésen ment keresztül. Más volt, mint a sorozat töbi sráca, de egyszerűen imádtam.
Cora: Kezdetektől fogva kedveltem. Életvidám és szókimondó, de én még mindig nem tudom elképzelni, hogy lehet valakinek ennyire intim helyeken piercingje..:)
Brite: Új szereplő és az elején összehúzott szemmel figyeltem, hogy akkor Őt kedvelhetem-e vagy sem, de hatalmas pozitív csalódás volt.
Nash, Asa: Őket pedig egyre inkább megismerjük. Nash története lesz a következő, so már előre imádom. Asa-t pedig mindinkább kezdem megkedvelni pedig nem indított valami jól.
Borító:
Szerencsére ismét az eredetit kaptuk és az a kék szem...Viszont a sorozat minden könyvének volt eddig is egy másik borítója is, amin egy-egy hölgy szerepelt. 

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadási év: 2014
Eredeti cím: Rome
Oldalszám:  387
Kedvenc karakterek: Cora, Rome, Brite

A következő jelentkezésem pedig júliusban várható, de addig is szórakozzatok, olvassatok, bulizzatok, aludjatok, hogy újult erővel vághassatok neki a szeptembernek..!
Hamarosan jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon