Marked Men #2- Jet...

Sziasztok.!
Március végén jelentkeztem utoljára és most már nagyon időszerű volt. A mai könyv első részéről már írtam itt és az, akkor nagyon tetszett. Itt van hát Jay Crownover: Jet.

Fülszöveg:
 A bőrnadrágjával és a szegecseivel, amik őt veszélyessé tették, Jet Keller minden lány rock and roll fantáziája. De Ayden Cross felhagyott a rossz fiúkkal. Nem akar engedni a tűznek, amit Jet sötét, kísértet járta szemeiben lát. Fél, hogy megégeti magát a spontaneitásuk szikráival, éppen úgy, mint ahogyan lángra lobbant az érintésétől.
Jet nem tudott ellenállni a Déli szépségnek kiegészülve a cowboy csizmába bújtatott mérföld hosszú lábaival, aki felülmúlta minden elvárását. Még közelebb érezte magát Aydenhez, úgy tűnt ismeri őt. Amíg rászedte, hogy minden módon a bőre alá férkőzhessen, addig ő első kézből tudta mi történik két emberrel, akiknek nagyon különböző elképzeléseik vannak a kapcsolatokról.
A láng maradandó szerelemmé fog égni... vagy felemészti az álmaikat és hamuvá változtatja őket?
Vélemény:
Az előző részben nem tudtam meg olyan sokat Jet-ről és Ayden-ről, hogy megkedveljem őket, ezért felemás érzésekkel vágtam bele. Bevallom mindig inkább Rome történetére voltam kíváncsi, de ez majd egy másik bejegyzésben. Nagyon jól, sőt kifejezetten gyorsan és gördülékenyen haladtam a sztorival. Imádom az írónő stílusát, éppen ezért ez már hozzáadott egy nagy pluszt az olvasáshoz való kedvemnek. A történet jól felépített volt és szépen kapcsolódott minden egymáshoz. Szerettem a huza-vonát, a Jet munkájához kötődő jeleneteket, a zenét, a család által rájuk nehezedett terheket, amiket az írónő szépen lassan kibontott az olvasóknak és persze a baráti társaságot. Nem volt erőltetett és a dráma mennyisége is pont elég volt. Viszont, ami kicsit idegesített az Ayden maga volt. A határozatlansága és, hogy a múltjáról szinte semmit sem mondott még akkor sem, amikor a Jettel való kapcsolata csak ezen múlt, kiábrándító volt. Értem én, hogy fájó erről beszélnie, de ebben a könyvsorozatban Rule-tól kezdve egészen Asa-ig mindenkinek voltak problémái a múltban és nem hiszem, hogy ezeket egy fal mögé kellene rejtenie- amik ráadásul árnyékot vetnek a jelenre és a jövőre is- amikor mindenki tudja, hogy Jettel könnyebb lett volna elviselni a dolgokat.A mellékszereplőket még jobban megkedveltem, mint az előző részben, úgyhogy esélyes, hogy egyre magasabb színvonalú könyveket kapunk. Cora stílusát egyszerűen nem lehetett nem kedvelni, so már nagyon várom, hogy a következő részben kicsit jobban megismerjem. Amit még meg kell említenem és külön tetszett, hogy Shaw és Rule történetét viszi tovább az írónő, természetesen nem nagy léptékben, de nem vesztek el és folyamatosan informálódhatunk róluk, amit azért imádtam, mert kifejezetten megkedveltem őket az 1. részben. Összességében tehát nem nagy elvárásokkal indultam neki Jet történetének, de kellemesen csalódtam bár nekem hiányzott valami. Természetesen vártam a happy end-et, de amit kaptam az megdöbbentett és felülmúlt minden elvárást...
Karakterek:
Jet: Ő olyan, amilyen és nagyon nehéz lenne Őt körülírni pár szóval, de egy tehetséges és belül egészen komoly személyiség.
Ayden:Vele kapcsolatban pedig már az imént elmondtam a véleményemet. Ezeken kívül a végére megkedveltem, de nem hiszem, hogy ő lett a kedvenc Marked Men-szereplőm, de persze még nem kellene elhamarkodott kijelentéseket tennem a 2. résznél. 
Asa: Egyenlőre nem merek elhamarkodott döntést hozni, de nekem olyan so-so ez a srác. Mivel az utolsó rész róla szól, így gondolom végül nem negatív szereplő lesz.
Borító:
Kerek perec kimondom vagy leírom, mindegy. Nekem nem tetszett. Viszont találtam egy másikat és ezzel ki tudtam volna békülni. :D

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: Jet
Oldalszám:416
Kedvenc karakterek: Cora, Jet

Remélhetőleg legközelebb már a Rome-ról való véleményemet tudom hozni Nektek...
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon