Top-5 #2...

Sziasztok.!
Nos manapság az érettségi miatt volt egy kis lemaradásom, de igyekszem utolérni magam. Remélhetőleg ezt Ti is érezhetitek hamarosan. Ma viszont a top-5 sorozatom második része következik.
Ha már az első részben a férfiak kerültek terítékre, a nők sem maradhatnak ki. Tehát a top 5 női karakterek.



1. Louisa Clark /Mielőtt megismertelek/ 
'te… olyan valakivé formálsz engem, amit azelőtt el se tudtam volna képzelni. Boldoggá teszel, még akkor is amikor szörnyen viselkedsz. Inkább lennék veled – még úgy is, hogy szerinted belőled már nem sok maradt –, mint bárki mással a világon.'
Nem tagadom Will és Lou belopta magát a szívembe. Willről az előző részben beszéltem és Louisa rögtön az 1. helyre ugrott a listámon. Életvidám, lelkiismeretes, optimista és nagyon igyekszik megfelelni a körülötte lévőknek. De ami miatt ide került az az út, amin végigment miközben megismerte Willt. Bár nem úgy tűnik, Lou-nak nehéz döntéseket kellett meghoznia és rengeteget vesztett, mégis a lehető legjobbat hozta ki az életéből. 







2. Cora Lewis /Rome/
'A szerelem összetört már egyszer. Valószerűtlen elvárásaim lettek tőle és alapszinten megváltoztatott. Az, amit Jimmy iránt éreztem, labdába sem rúghatott az érzelmekkel, az érzések súlyával, amit Rome Archer ébresztett bennem. (...) Nem akartam nélküle lenni, de arra sem álltam készen, hogy teljesen neki adjam a szívem.'
Cora és Rome az abszolút kedvenc párom és ebben nagy szerepe van ennek a kicsi, tetovált, piercinges, nagyszájú nőnek. Az egyik legszerethetőbb karakter és nem véletlen. Nem volt idegesítő vagy hisztis, egyszerűen csak imádnivaló és erős karakter. 







3. Abby Abernathy /Gyönyörű sorscsapás/
' Amikor megismerkedtünk, mindkettőnkben megváltozott valami, és bármi is volt az, ettől szükségünk lett egymásra. Számomra ismeretlen okoknál fogva én voltam számára a kivétel, és bármennyire is igyekeztem küzdeni az érzéseim ellen, ő is kivétel volt számomra.'
Amikor Abby és Travis kapcsolatára gondolok a tökéletlen tökéletesség jut eszembe. És ez az, ami miatt Abby felkerült erre a listára. Egyik nem működne a másik nélkül és Abby pedig egy nagyon elfogadható karakter.


4. Cassie Sullivan /Az ötödik hullám/ 
'Minden háborúban eljön az a pillanat, amikor át kell lépni azt a bizonyos utolsó határvonalat is. Azt a határt, amely különválasztja egymástól mindazt, ami fontos, mindattól, amit a totális háború követel meg. Ha képtelen átlépni ezt a vonalat, a csatának vége, és ő elveszett.'
Cassie a tinilányok átlagos életét élte, de aztán belecsöppent egy poszt-apokaliptikus drámába és hirtelen fel kellett nőnie. Bár a karaktere kissé kiforratlan még, de megérdemelten került a 4. helyre.











5. Chloe Mills /Gyönyörű rohadék/ 
'– Ha el akarsz jutni a csúcsra, alulról kell kezdened! Válj olyan emberré, aki nélkül a főnököd nem tud meglenni! Légy a jobb keze! Ismerd meg a világát, és majd kapva kap utánad, amint megszerezted a diplomát!
Pótolhatatlan lettem. És valóban én lettem a jobb keze. De olyan jobb kéz, amely legtöbbször behúzott volna neki egy jó nagyot a nyomorult képébe.'
Miss Mills azért került a listára, mert amellett, hogy független nő (és ezt nagyon csípem), szereti a munkáját és perfekcionista. Ezen tulajdonságait pedig meg tudta tartani még Bennett Ryan mellett is.








A Ti ötös listátokon mely női karakterek kapnának helyet?
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon